Odesláno 8. prosince 2021 3 roky Když to nejde mejlem 😞 tak tady přeposílám zprávu co jste se pokusili zamést pod stůl 😞 : Vážený poskytovateli služby, Rád bych se dozvěděl jednu maličkost, prosím. Já sám pracuji v oddělení výstavby a provozu síťové infrastruktury jedné nejmenované telekomunikační společnosti. K tomu se váže můj dotaz. Celý týden bude docházet k výpadkům sítě. To znamená, že budete nahrazovat stávající strukturovanou kabeláž, kabeláží úplně novou, nebo budete nahrazovat stávající koaxy novými optokabely? Jinak si nedovedu vysvětlit, proč má údržba stávající sítě v jednom jediném čísle popisném celý týden ☹ To by totiž znamenalo, že 52 týdnů na 52 č.p. v k.ú. Letňany (což je legrační číslo) Vám bude trvat celý rok? Děkuji za pochopení a za vysvětlení Se srdečným pozdravem Jiří Tomšů Toto je rakce na Váš e-mail, kde je zřejmé že nemáte kapacity na práci, která trvá půldne a omlouváte se že budou výpadky celý týden 😞
Odesláno 8. prosince 2021 3 roky @Jiří Tomšů Už sis zjistil něco tomto foru? Je to forum uživatel, nikoliv oficiální technická podpora od VF. Dotaz tedy nejspíše zapadne a nebude zodpovězen. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 8. prosince 2021 3 roky Vážený Jiří z T-Mobile (nebojte se jmenovat), přesný rozpis prací vám asi nikdo neřekne, ale někdy se mění zastaralé koaxiální rozvody, častěji aktivní i pasivní prvky sítě (například zesilovače), dělí se optický nod na 2 a více (zkapacitnění sítě), přemisťuje se technologie atd. Každopádně se nepředělává jeden vchod, ale celá oblast najednou. Většinou to, co je za jedním NODem, což může být i několik ulic. Výpadek v jednom vchodě bývá za celý ten týden většinou jeden a to na 10-20 minut cca, než dojde k přepojení. Stačí takto? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.