Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Kolem 9 ráno dne 10.12.2021 nám vypadlo ethernet připojení, WiFi jaksi funguje, sice pomalu, ale funguje, ethernet fungoval už tak 2 roky bez problému. Dnes ráno ale hlásí problémy, nejde se přes ethernet připojit, restarty proběhly, připojení kabelů proběhly, nic nepomohlo. Nějaké info?

  • Slamb změnil název na Nefukční ethernet od 9:00
Odesláno

Zdravím, co říká stránka https://www.vodafone.cz/vypadky/ na vaši adresu? Zkusil jste přepojit do jiného ethernetového vstupu? Proběhl jen restart (vytažením z elekřiny) nebo i tovární nastavení?

 

Tovární nastavení provedete tenkým předmětem, který zasunete do zdířky s nápisem "reset" na zadní straně modemu a podržíte zapuštěné tlačítko po dobu 20 vteřin. Tím dojde k uvedení modemu do stavu z výroby, včetně původního hesla a názvu WiFi sítě. Veškerá původní nastavení jsou vytištěna na štítku modemu. Je to nejbezpečnější způsob, jak znovu modem zprovoznit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Stránka hlásí Ve vaší lokalitě neevidujeme žádný výpadek exUPC služeb.

Proběhl pouze restart, tovární nastavení vyzkoušíme. Děkuji.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community