Odesláno 10. prosince 2021 3 roky Kolem 9 ráno dne 10.12.2021 nám vypadlo ethernet připojení, WiFi jaksi funguje, sice pomalu, ale funguje, ethernet fungoval už tak 2 roky bez problému. Dnes ráno ale hlásí problémy, nejde se přes ethernet připojit, restarty proběhly, připojení kabelů proběhly, nic nepomohlo. Nějaké info?
Odesláno 10. prosince 2021 3 roky Zdravím, co říká stránka https://www.vodafone.cz/vypadky/ na vaši adresu? Zkusil jste přepojit do jiného ethernetového vstupu? Proběhl jen restart (vytažením z elekřiny) nebo i tovární nastavení? Tovární nastavení provedete tenkým předmětem, který zasunete do zdířky s nápisem "reset" na zadní straně modemu a podržíte zapuštěné tlačítko po dobu 20 vteřin. Tím dojde k uvedení modemu do stavu z výroby, včetně původního hesla a názvu WiFi sítě. Veškerá původní nastavení jsou vytištěna na štítku modemu. Je to nejbezpečnější způsob, jak znovu modem zprovoznit. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 10. prosince 2021 3 roky Stránka hlásí Ve vaší lokalitě neevidujeme žádný výpadek exUPC služeb. Proběhl pouze restart, tovární nastavení vyzkoušíme. Děkuji.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.