Odesláno 25. prosince 2021 3 roky Několikrát jsem již volala do Vodafonu a stále to není vyřízené. V létě jsem dostala nabídku na nízkou cenu od T-Mobile , tak jsem chtěla smlouvu u Vodafonu zrušit, ale operátorka mi nabídla stejné podmínky za ještě nižší cenu, tak na to jsem přistoupila a od té doby každý měsíc mám napsané, že budu platit nižší částku a vyúčtování je pak na původní. Už přestávám mít chuť to řešit, nakonec mám třeba jeden měsíc 2 vyúčtování, pak zase přeplatek - nižší -než jsem zaplatila podlemého navíc , prostě tomu vůbec nerozumím. Kam se mám obrátit pro konečné rozhodnutí?
Odesláno 26. prosince 2021 3 roky @Lenka55 Na Vodafone. Nikdo jiný s tím nedokáže pomoci. Tady je zatím jen diskuzní fórum uživatelů, nejsou tu operátoři, se kterými byste mohla problém vyřešit. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky Nazdar, mě převedli pod VF z UPC a no zmatek na zmatek, platba mi přišla 2x ,tak jsem tam napsal nakonec z toho bylo že je tam vlastně přeplatek a nějáký kačky tam jsou navíc a dalsí vyučtování taky nesedí ale napsala mě že na to nemám koukat že se to všechno během 2 měsíců srovná a vypadá to že to tak bude ale myslím si o tom svoje..... radši to nebudu dál komentovat ale vypadá to že to opravdu srovnaj 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky VF účtuje zpětně,Upc účtovalo dopředu.Nebo naopak.Ted nevim.Ale z tohoto důvodu jsou tyto zmatky ohledně vyúčtování.Taky jsem měl kolem toho zmatek.Ale opravdu se to srovna. - - - - Brno-Kohoutovice
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky Já si myslím, že to moc prožívate. Prostě zaplaťte co vám naúčtovali a hotovo. Každej by měl vědět, za co kolik platí bez ohledu na papír. Takže pokud mě dojde účet na 1000 Kč a vím, že platím měsíčně 500, tak logika mě říká, že mám zaplaceno i za příští měsíc. Za týden udělám kontrolu v samoobsluze, pokud uvidím přeplatek - nic už neřeším. Pokud ne, vezmu potvrzení o zaplacení a reklamace. Tečka. Život je jednodušší když si ho jednodušší uděláme. Upraveno 27. prosince 2021 3 roky uživatelem marek-81 Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky Já to zas tak neprožívám ale když ti zaplatím 1000kč jak říkáš a podívám se jak říkáš do ůčtu a tam je napsáno 3 týdny že příští platba má být 2300kč nechápu jak na tu sumu příjdou to nevychází ani ten tvůj dvojnásobek a nakonec z toho vyleze přeplatek 172 kč no tak to mi zase tak jednoduchý nepřipadá....ale já věřím že se to časem srovná, už to nesleduju a mám klid 1000 Mb/s Jiná služba Komplet CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7 Liberec
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky Od té doby, co mě převedli pod Vodafone, tak se nestačím divit. V samoobsluze mi psali, že dlužím 1224 Kč, i když platím přes SIPO 609 Kč měsíčně. Pak mi přišla faktura, že mám přeplatek a nemám platit nic. Teď v prosinci mi přišla faktura na 478 Kč se splatností 25.1.2022, což by sice odpovídalo mé službě mínus přeplatek, ale zúčtovací období je 16.11.21-15.12.21. To mi hlava nebere. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.