Přejít na obsah

stížnost


Doporučené příspěvky

Návštěvník zdeněk

Spojením společnosti UPC + Vodafon jsou služby katastrofické, dokážou tahat ze zákazníků akorát peníze na pokutách místo toho, aby zlepšovaly svoje služby. Jako dlouhodobý zákazník UPC jsem velice nespokojen s poskytováním služeb.Přešel jsem od jiného operátora abych spojil celkové služby ale měl jsem asi trochu jiné představy o realizaci, neustále řeším pokuty za nedoplacené faktůry a stále mám problémy se službami.Začínám uvažovat o jiné společnosti ,myslím že by se tímto už mohla zajímat ČOI.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/
Sdílet na ostatní stránky

@zdeněk Služby nefungují? Nebo co myslíte těmi službami? Jak můžete mít problém s vyúčtováním resp. s pokutami za nedoplacené faktury? Když dostanete vyúčtování, zaplatíte ho do data splatnosti? Asi ne, že? A v případě, že chcete fakturu reklamovat, stejně ji musíte do data splatnosti uhradit. Reklamace nemá odkladný účinek. A jestli si myslíte, že ČOI je vševědoucí, pak ano, asi by o to mohla zajímat. Ale jelikož vševědoucí není, je nutné jí zaslat podnět.

Namísto plýtvání energií s registrací a psaním na diskusní fóra raději řešte přímo s Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450094
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, tomus napsal:

Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka.

Noo... Zrovná já inkaso mám, mám ho i uhrazené a přesto jsem dostal v listopadu upomínky, které mi operátorka nebyla vůbec schopna vysvětlit 😄

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450096
Sdílet na ostatní stránky

No to určitě. Pokud platíte včas a správně, tak nikdy žádné upomínky nechodí. Nedělejte z nás tady blbce. Mě v životě žádná upomínka za platby nepřišla. Ani od VF ani od jiného subjektu. Protože si všechno hlidam bez ohledu na inkaso.

Upraveno uživatelem marek-81
  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 2
  • Basic
  • Red Basic
  • -, Základní
  • -, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450098
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450099
Sdílet na ostatní stránky

A ja to tu uz osal. Vidafone, telefonni sluzby GSM. Inkaso mam od zacatku a presto mi jednoho dne, pred asi 10ti lety prisla SMS, ze dluzim. Volal jsem na linku, ti zjistili ze neprobehl prikaz na stazeni ze strany VF. Ok, poslal jsem z uctu a pristi mesic to same. Pak uz byl klid. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450103
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém).

 

Neříkám, že @Michal Pelikán nemůže mít pravdu a něco u něj ve vyúčtování a platbách klidně drhlo. Na druhé straně máme teď čerstvou zkušenost s VF a inkasem a z mého pohledu to +- funguje.

U tchýně rušíme SIPO a překlápíme platby na trvalý příkaz, nebo na inkaso z účtu. Pro VF jsme povolili inkaso z účtu (ale až od ledna). Jenže díky migraci bylo nějaké drobné doúčtování vyrobeno ještě za prosinec, kdy si chtěl VF už v prosinci inkasem strhnout cca 145,- Kč. Jak z banky, tak z VF přišlo info o tom, že proběhl pokus o platbu inkasem a platba se nepodařila. Čímž nám obě strany daly krásně na vědomí, že nějaké vzájemné propojení je nastavené a funkční. Takže jsme částku uhradili jednorázovým příkazem. Druhý den nám přišla zpráva z VF že je vše uhrazeno a nedoplatek zmizel i z vyúčtování v samoobsluze. Za nás zatím dobrý, čekáme, že od ledna už poběží inkaso svým vlastním životem.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450113
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...