Návštěvník zdeněk Odesláno 27. prosince 2021 Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 Spojením společnosti UPC + Vodafon jsou služby katastrofické, dokážou tahat ze zákazníků akorát peníze na pokutách místo toho, aby zlepšovaly svoje služby. Jako dlouhodobý zákazník UPC jsem velice nespokojen s poskytováním služeb.Přešel jsem od jiného operátora abych spojil celkové služby ale měl jsem asi trochu jiné představy o realizaci, neustále řeším pokuty za nedoplacené faktůry a stále mám problémy se službami.Začínám uvažovat o jiné společnosti ,myslím že by se tímto už mohla zajímat ČOI. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 27. prosince 2021 Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka. 2 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450093 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 27. prosince 2021 Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 @zdeněk Služby nefungují? Nebo co myslíte těmi službami? Jak můžete mít problém s vyúčtováním resp. s pokutami za nedoplacené faktury? Když dostanete vyúčtování, zaplatíte ho do data splatnosti? Asi ne, že? A v případě, že chcete fakturu reklamovat, stejně ji musíte do data splatnosti uhradit. Reklamace nemá odkladný účinek. A jestli si myslíte, že ČOI je vševědoucí, pak ano, asi by o to mohla zajímat. Ale jelikož vševědoucí není, je nutné jí zaslat podnět. Namísto plýtvání energií s registrací a psaním na diskusní fóra raději řešte přímo s Vodafone. 5 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450094 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 27. prosince 2021 Sdílet Odesláno 27. prosince 2021 před 2 hodinami, tomus napsal: Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka. Noo... Zrovná já inkaso mám, mám ho i uhrazené a přesto jsem dostal v listopadu upomínky, které mi operátorka nebyla vůbec schopna vysvětlit 😄 Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450096 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek-81 Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 (upraveno) No to určitě. Pokud platíte včas a správně, tak nikdy žádné upomínky nechodí. Nedělejte z nás tady blbce. Mě v životě žádná upomínka za platby nepřišla. Ani od VF ani od jiného subjektu. Protože si všechno hlidam bez ohledu na inkaso. Upraveno 28. prosince 2021 uživatelem marek-81 1 2 Citovat Basic Red Basic -, Základní -, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450098 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém). 2 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450099 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 A ja to tu uz osal. Vidafone, telefonni sluzby GSM. Inkaso mam od zacatku a presto mi jednoho dne, pred asi 10ti lety prisla SMS, ze dluzim. Volal jsem na linku, ti zjistili ze neprobehl prikaz na stazeni ze strany VF. Ok, poslal jsem z uctu a pristi mesic to same. Pak uz byl klid. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450103 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 Je to cele nejak divne. Pan Zdenek pise, ze je dlouhodoby zakaznik UPC a ve druhe vete hned pise, ze presel od jineho operatora. Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450104 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 Asi má na mysli, že k VF přešel od jiného operátora s mobilními službami a má teď kabelovku i ten mobil komplet u VF. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450105 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 (upraveno) před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal: Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém). Neříkám, že @Michal Pelikán nemůže mít pravdu a něco u něj ve vyúčtování a platbách klidně drhlo. Na druhé straně máme teď čerstvou zkušenost s VF a inkasem a z mého pohledu to +- funguje. U tchýně rušíme SIPO a překlápíme platby na trvalý příkaz, nebo na inkaso z účtu. Pro VF jsme povolili inkaso z účtu (ale až od ledna). Jenže díky migraci bylo nějaké drobné doúčtování vyrobeno ještě za prosinec, kdy si chtěl VF už v prosinci inkasem strhnout cca 145,- Kč. Jak z banky, tak z VF přišlo info o tom, že proběhl pokus o platbu inkasem a platba se nepodařila. Čímž nám obě strany daly krásně na vědomí, že nějaké vzájemné propojení je nastavené a funkční. Takže jsme částku uhradili jednorázovým příkazem. Druhý den nám přišla zpráva z VF že je vše uhrazeno a nedoplatek zmizel i z vyúčtování v samoobsluze. Za nás zatím dobrý, čekáme, že od ledna už poběží inkaso svým vlastním životem. Upraveno 28. prosince 2021 uživatelem sodekcz Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60618-st%C3%AD%C5%BEnost/#findComment-450113 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.