Odesláno 27. prosince 2021 3 roky Spojením společnosti UPC + Vodafon jsou služby katastrofické, dokážou tahat ze zákazníků akorát peníze na pokutách místo toho, aby zlepšovaly svoje služby. Jako dlouhodobý zákazník UPC jsem velice nespokojen s poskytováním služeb.Přešel jsem od jiného operátora abych spojil celkové služby ale měl jsem asi trochu jiné představy o realizaci, neustále řeším pokuty za nedoplacené faktůry a stále mám problémy se službami.Začínám uvažovat o jiné společnosti ,myslím že by se tímto už mohla zajímat ČOI.
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky @zdeněk Služby nefungují? Nebo co myslíte těmi službami? Jak můžete mít problém s vyúčtováním resp. s pokutami za nedoplacené faktury? Když dostanete vyúčtování, zaplatíte ho do data splatnosti? Asi ne, že? A v případě, že chcete fakturu reklamovat, stejně ji musíte do data splatnosti uhradit. Reklamace nemá odkladný účinek. A jestli si myslíte, že ČOI je vševědoucí, pak ano, asi by o to mohla zajímat. Ale jelikož vševědoucí není, je nutné jí zaslat podnět. Namísto plýtvání energií s registrací a psaním na diskusní fóra raději řešte přímo s Vodafone. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. prosince 2021 3 roky před 2 hodinami, tomus napsal: Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka. Noo... Zrovná já inkaso mám, mám ho i uhrazené a přesto jsem dostal v listopadu upomínky, které mi operátorka nebyla vůbec schopna vysvětlit 😄
Odesláno 28. prosince 2021 3 roky No to určitě. Pokud platíte včas a správně, tak nikdy žádné upomínky nechodí. Nedělejte z nás tady blbce. Mě v životě žádná upomínka za platby nepřišla. Ani od VF ani od jiného subjektu. Protože si všechno hlidam bez ohledu na inkaso. Upraveno 28. prosince 2021 3 roky uživatelem marek-81 Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 28. prosince 2021 3 roky Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém). - - - - -
Odesláno 28. prosince 2021 3 roky A ja to tu uz osal. Vidafone, telefonni sluzby GSM. Inkaso mam od zacatku a presto mi jednoho dne, pred asi 10ti lety prisla SMS, ze dluzim. Volal jsem na linku, ti zjistili ze neprobehl prikaz na stazeni ze strany VF. Ok, poslal jsem z uctu a pristi mesic to same. Pak uz byl klid. Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 28. prosince 2021 3 roky Je to cele nejak divne. Pan Zdenek pise, ze je dlouhodoby zakaznik UPC a ve druhe vete hned pise, ze presel od jineho operatora. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 28. prosince 2021 3 roky Asi má na mysli, že k VF přešel od jiného operátora s mobilními službami a má teď kabelovku i ten mobil komplet u VF. - - - - -
Odesláno 28. prosince 2021 3 roky před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal: Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém). Neříkám, že @Michal Pelikán nemůže mít pravdu a něco u něj ve vyúčtování a platbách klidně drhlo. Na druhé straně máme teď čerstvou zkušenost s VF a inkasem a z mého pohledu to +- funguje. U tchýně rušíme SIPO a překlápíme platby na trvalý příkaz, nebo na inkaso z účtu. Pro VF jsme povolili inkaso z účtu (ale až od ledna). Jenže díky migraci bylo nějaké drobné doúčtování vyrobeno ještě za prosinec, kdy si chtěl VF už v prosinci inkasem strhnout cca 145,- Kč. Jak z banky, tak z VF přišlo info o tom, že proběhl pokus o platbu inkasem a platba se nepodařila. Čímž nám obě strany daly krásně na vědomí, že nějaké vzájemné propojení je nastavené a funkční. Takže jsme částku uhradili jednorázovým příkazem. Druhý den nám přišla zpráva z VF že je vše uhrazeno a nedoplatek zmizel i z vyúčtování v samoobsluze. Za nás zatím dobrý, čekáme, že od ledna už poběží inkaso svým vlastním životem. Upraveno 28. prosince 2021 3 roky uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.