Odesláno 1. ledna 2022 3 roky V 28. 12. 2021 v 7:31, marek-81 napsal: No to určitě. Pokud platíte včas a správně, tak nikdy žádné upomínky nechodí. Nedělejte z nás tady blbce. Mě v životě žádná upomínka za platby nepřišla. Ani od VF ani od jiného subjektu. Protože si všechno hlidam bez ohledu na inkaso. Přemýšlím, jestli ze sebe toho blbce neděláte spíš sám, když si myslíte, že nemohla nastat nějaká chyba 😉 Upraveno 1. ledna 2022 3 roky uživatelem Michal Pelikán oprava slova
Odesláno 1. ledna 2022 3 roky @Michal Pelikánne, pokud platíte včas, žádná upomínka nemůže přijít. Jenže si dokážu představit, jak se na to kašle a pak se člověk diví, že nemá něco zaplacené. Bohužel to je dnešní generace která nechává vše na poslední chvíli. Já když vím, že mám něčeho splatnost 20 v měsíci, tak už 15 si ověřuju, zda mám zaplaceno. Ale chápu, že toto vy neřešíte. Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 1. ledna 2022 3 roky Chyba nastat klidně mohla, ale právě platba přes inkaso jí výrazně snižuje, než když jí musíte každý měsíc pravidelně dělat ručně, ale pro spoustu lidí je bohužel prostě jednodušší to takhle řešit, než si dát jednou trochu víc práce a nastavit si inkaso a pak už mít klid. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. ledna 2022 3 roky No já mám dvě smlouvy na různé adresy, na obou celou dobu inkaso, abych měl klid (a na účtu nemám prakticky nikdy míň jak 10k) a přesto mi v listopadu přišlo na jednu z nich (různou formou) několik upomínek, které mi operátorka Vodafone nebyla schopna vysvětlit, protože v ten měsíc bylo tím inkasem vše uhrazené. Dokonce tam bezprostředně po té upomínce vznikl o měsíc přeplatek, protože jsem v reakci na to raději zaslal prostě další platbu. Vysvětlení té upomínky mi operátorka nebyla schopná poskytnout. Shodla se se mnou, že muselo jít o technickou chybu. Jinak inkaso dál, i přes tohle, samozřejmě vnímám jako prakticky nejpohodlnější způsob platby za pravidelné služby. Uvidím teda, jak to bude teď v lednu po převodu do Vodafone systémů 🙂
Odesláno 2. ledna 2022 3 roky Teda mít nastavené inkaso na dvacátého v měsíci a už patnáctého kontrolovat zda platba odešla - tak to je slušná schíza :-) Nevím, ale nikdy jsem inkaso nekontroloval. Asi budu tedy taky dnešní generace. To musím říct doma, ti budou mít radost! :-) - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 3. ledna 2022 3 roky @Medvěd Kde kdo psal, že má inkaso nastavené na 20.? Marek-81 psal o splatnosti. A to je něco jiného. Platit klidně může třeba trvalým příkazem,... Takže shazujete akorát sám sebe. Není normální nechávat všechno na poslední chvilku (stačí se podívat třeba na berňáky před koncem termínu). Basic, Super Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Brno
Odesláno 3. ledna 2022 3 roky Jéžišmarjá, slet spravedlivých vzorňáků nastal :-) Tak když jste tak pinktlich, tak upravím příklad: když mám asi už třicetpět let nastaven příkaz (třeba) VZP na osmého, tak jestli to mám zaplaceno fakt nekontroluji už třetího (nekontroluji to totiž vůbec). To musíte mít strašně špatné banky, když je musíte kontrolovat :-) No a co myslíte, že tak strašného se děje 31.3. před FÚ? Přijdete, vhodíte daňové přiznání do schránky nebo dáte na podatelnu a za chvíli jste pryč... Finančák je úplně v pohodě. - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 3. ledna 2022 3 roky @Medvěd Při vší úctě - ty jsi evidentně nepochopil, co @marek-81 ve svém příspěvku píše. Protože tam nestojí nic o tom, že by platbu kontroloval dříve, než má odejít. 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem
Odesláno 3. ledna 2022 3 roky Nesnáším, opakuji nesnáším lidi, co všechno nechají na poslední chvíli. A nejen platby, ale i nákupy apod. Hrůza. A ještě se pak diví, když jim operátor pošle upomínku po splatnosti. Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 3. ledna 2022 3 roky @beepee ne tak zhurta. On taky marek-81 psal o pár postů dřív, " že si všechno hlídá bez ohledu na inkaso". Proti tomu nic, to je volba každého plátce. A tady jde evidentně o jakýsi zmatek, kdy se operátor snažil upomínat Michala o platbu, která už byla (nejspíš inkasem) uhrazena. Evidentně tady vznikají zbytečné vlny. 😉 Mimochodem - ono není od věci jednou za čas kontrolní systémy lehce otestovat (klidně i neúmyslnou chybou ), i za cenu neprovedení nějaké platby. Aspoň má potom člověk zkušenost, jak věci fungují. A jedna zpožděná a napravená platba u těchto operátorů není žádná katastrofa. Upraveno 3. ledna 2022 3 roky uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.