Návštěvník Fort.karel Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 Dobrý den, tchán potřebuje odblokovat SIM kartu PUK kódem, který nemá. Nemá heslo do internetové samoobsluhy, takže se ani v infolince nedovolá podpory. Formulář pro změnu hesla vyžaduje zákaznické číslo nebo specifický symbol z vyúčtování. Zák. číslo nezná a platba je prováděna inkasem, kde spec. symbol není. Jak postupovat? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 Kontaktovat Vodafone třeba na Facebooku, aby pomohli. Nebo dojít na prodejnu (tchán, kde ho ověří pomocí OP). Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 28. prosince 2021 Sdílet Odesláno 28. prosince 2021 Nestaci zavolat a sdelit cislo SIM a tel.cislo? Mam pocit ze to tak vzdy stacilo. Citovat - - - Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.