Odesláno 30. prosince 2021 3 roky For some unknown to me reason my phone (corporate) was removed from Vodafone database or just blocked for unknown to me reason. As a result I cannot login to My Vodafone. Could you please advice how to get help with number recovering? regards, vladimir
Odesláno 30. prosince 2021 3 roky Hello, if is it corporate telephone number, you must ask at work, they can than resolve it with Vodafone. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 30. prosince 2021 3 roky Yes, of course, but I am a director 😞 And I am responsible to contact with Vodafone. But I cannot neither login to Vodafone servicenot contact with support, as to make request I should login in My Vodafone first. Number and my record were disabled without any notice 😞 And I do not know whom this issue should be addressed. Upraveno 30. prosince 2021 3 roky uživatelem VodolazkiyVladimir
Odesláno 30. prosince 2021 3 roky Try to contact them on Twitter or Facebook. Or try another contact: 800 77 00 77 - free calls from Czech numbers +420 776 977 100 - for calls from non-CZ numbers Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.