Odesláno 5. ledna 2022 3 roky Dobrý den, jsem bývalý zákazník UPC a od přechodu mi přicházejí podivné SMS zprávy. 1. přišla 30.12. s následujícím zněním: Dobry den, z vaseho zakaznickeho uctu *** jsme odebrali mylnou platbu. Kontaktujte, prosim, platebni oddeleni na 800771177. Hezky den, Vodafone. Na číslo jsem se snažil dovolat, ale automat chtěl heslo, takže jsem zavěsil a dál nic neřešil, protože na mém online účtu bylo vše v pořádku. 2. přišla dnes, 5.1.: Dobrý den, registrujeme Váš požadavek a velice se Vám omlouváme, že jsme jej doposud nevyřešili. Vzhledem k aktuální situaci se snažíme co nejvíce zefektivnit pomoc všem našim zákazníkům. Abychom si byli jisti, že i nadále potřebujete naši pomoc, odpovězte prosím na tuto SMS do 7 dní. Jakmile SMS obdržíme, ozveme se Vám co nejdříve zpět. Hezký den, Vodafone z čísla 778467497. Žádný požadavek jsem neudělal, neodpověděl jsem a na zákaznickou podporu po telefonu od poslední zkušenosti nemám sílu. Může mi někdo z Vodafone personálu poradit, co se děje? Za 2 roky u UPC jsem neměl jediný problém a za měsíc a půl, po přechodu k Vodafone, zažívám jen komplikace. Navíc Vodafone nemá ani podporu přes email (protože kdo používá emaily, že?), takže musím psát sem. Děkuji za rady a Váš čas, Tichý
Odesláno 5. ledna 2022 3 roky Na Vodafone se dá dovolat i bez hesla, když ho 3x špatně zadáš. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 5. ledna 2022 3 roky A email mají také. poradime@vodafone.com Vypadá to, že je číslo vedené i u jiné smlouvy. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 6. ledna 2022 3 roky Jenže jak už tu psalo několik lidí, z poradime@vodafone.com snad ještě nikdy nepřišla použitelná odpověď. Maily nečtou lidi, ale robot, který maximálně pošle zpátky zkopírovanou stranku z FAQ, ale konkrétní problém, jako je tenhle, určitě nevyřeší. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky Centrum péče Hezký den, @Kvajet, kolegům se dovoláte i v případě, že heslo neznáte, stačí ho zadat 3x po sobě chybně. Operátoři vás pak zkusí ověřit podle několika otázek a heslo s vámi nastaví. Pak samozřejmě zjistíte, co by mohlo být příčinou 🙂 Druhá SMS se bude s největší pravděpodobností týkat nějaké nahlášené poruchy nebo technického dotazu. Jestli jste nic takového nenahlašoval, tak to vypadá, že u jiného zákazníka máme chybně uvedené kontaktní číslo. Pokud jste situaci ještě nijak neřešil, pošlete nám prosím text SMS s číslem zákaznického účtu (ideálně jako screenshot), informaci o tom, na jaké číslo vám přišla a popis situace (že by se zpráva neměla týkat vás) na e-mail socialmediacz@vodafone.com a my situaci prověříme 🙂 Díky, Ondra Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky @Ondra - Vodafone těmahle vychytávkama, nedodělkama, VF sám sebe zbytečně zahlcuje. To nešlo připravit líp? Uživatelé jsou permanentně naštvaní, věřím, že operátoři taktéž. U VF jsou v poslední době tyhle zmatky na denním pořádku. Užil jsem si s migrací u tchánů, kdy dostali po migraci nové číslo plátce a v zápětí na to další nové, o kterém ani nevěděli. Jen trnu, jak proběhne migrace moje ... Věru, situace na pikaču. Už to trvá delší dobu a nějak se nezdá, že by se VF dařilo situaci zklidňovat. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky před 34 minutami, Ondra - Vodafone napsal: kolegům se dovoláte i v případě, že heslo neznáte, stačí ho zadat 3x po sobě chybně. Operátoři vás pak zkusí ověřit podle několika otázek a heslo s vámi nastaví. Mimochodem, proc tak slozite? S hlasovou biometrii je to pro zakazniky i operatory MNOHEM jednodussi a pohodlnejsi - behem nekolika sekund bezneho rozhovoru je system schopen overit, jestli je to skutecne ten dotycny clovek. Zadna hesla, jen bezna rec - nez zakaznik rekne, kvuli cemu vlastne vola, system na pozadi provede overeni. Tak to jen takovy tip pro nadrizene... 😉
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky @Evzen To už nějaký operátor má zavedené ? 😉 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky U nas nevim. Venku je hlasova biometrie pouzivana, i kdyz prakticky vyhradne v dost hloupe podobe - volajici musi v konkretni fazi volani odrikat konkretni frazi... coz je pro uzivatele asi tak stejny opruz jako pamatovat si a rikat heslo. Tzv. pasivni biometrie, nezavisla na jazyku a na konkretni frazi, je relativni novinkou, nejen zvysujici pohodli uzivatele, ale taky setrici penize provozovateli - zkracuje se doba vyrizeni hovoru, tj. dosahne vic odbavenych hovoru za jednotku casu. Upraveno 12. ledna 2022 3 roky uživatelem Evzen
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky Centrum péče Před hodinou, Evzen napsal: Mimochodem, proc tak slozite? S hlasovou biometrii je to pro zakazniky i operatory MNOHEM jednodussi a pohodlnejsi Stávající řešení call centra takovou věc neumí, ale nebude tu věčně 🙂 Takže v budoucnu určitě nějaké další možnosti ověření přijdou. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.