Přejít na obsah

Náhodné SMS z Vodafonu


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, tomus napsal:

@Evzen   To už nějaký operátor má zavedené ? 😉

Operátor nevím, ale třeba Česká spořitelna už skoro dva roky 🙂

https://www.csas.cz/cs/o-nas/pro-media/tiskove-zpravy/2020/04/06/ceska-sporitelna-pomuze-klientum-v-karantene-a-umozni-jim-zrizeni-hlasove-biometrie-jen-po-telefonu

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60643-n%C3%A1hodn%C3%A9-sms-z-vodafonu/page/2/#findComment-450435
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

Ve Sporitelne je to ovsem prave ta tzv. aktivni biometrie (od Nuance), tj. clovek musi rict konkretni frazi...
Takze z pohledu uzivatele to nic zvlastniho neprinasi. A uspora casu agenta taky nijaka.

A samozrejme takovy zpusob ani neni schopen rozeznat, jestli se volajici v prubehu hovoru nezmenil... tj. jestli napr. pokyn k prevodu penez nedava uz nekdo uplne jiny, nez kdo se na zacatku autentikoval.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60643-n%C3%A1hodn%C3%A9-sms-z-vodafonu/page/2/#findComment-450437
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

No pri pasivni biometrii nemusis odrikavat vubec nic extra. Proste zavolas a mluvis s agentem, o cem potrebujes. A overovani identity probiha na pozadi... klidne po celou dobu hovoru, tj. je mozne identifikovat i situace, kdy te nekdo cizi prinuti se autentikovat a pak ti vezme telefon z ruky, apod.

Pri volani na callcentrum telefonniho operatora to samozrejme zni pritazeny za vlasy, ale v callcentrech bank se to urcitym typum klientu stat muze (a stava se to...).

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60643-n%C3%A1hodn%C3%A9-sms-z-vodafonu/page/2/#findComment-450471
Sdílet na ostatní stránky

@Evzen Neznam technicky background, ale u sporitelny si vzdycky s operatorem chvili povidam o tom, jake je u me pocasi, jak se mam a co jsem mel k obedu, nikdy nemusim rikat nejakou pevne danou frazi (a ani takovou neznam - nastaveni probihalo taky povidanim o tom, co jsem obedval, jestli prsi, ze je venku zima…). A pocasi se meni a jidlo mam pokazde jine. To stejne u slovenske Tatra banky, ktera to ma nasazene uz snad dele nez 5 let. Blbe jen je, ze to banky maji nastavene tak, ze dokud clovek neni overeny, tak operator vubec nic nevidi a nemuze.

Upraveno uživatelem MekliCZ
  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60643-n%C3%A1hodn%C3%A9-sms-z-vodafonu/page/2/#findComment-450487
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...