Odesláno 12. ledna 2022 3 roky před 1 hodinou, tomus napsal: @Evzen To už nějaký operátor má zavedené ? 😉 Operátor nevím, ale třeba Česká spořitelna už skoro dva roky 🙂 https://www.csas.cz/cs/o-nas/pro-media/tiskove-zpravy/2020/04/06/ceska-sporitelna-pomuze-klientum-v-karantene-a-umozni-jim-zrizeni-hlasove-biometrie-jen-po-telefonu Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky Ve Sporitelne je to ovsem prave ta tzv. aktivni biometrie (od Nuance), tj. clovek musi rict konkretni frazi... Takze z pohledu uzivatele to nic zvlastniho neprinasi. A uspora casu agenta taky nijaka. A samozrejme takovy zpusob ani neni schopen rozeznat, jestli se volajici v prubehu hovoru nezmenil... tj. jestli napr. pokyn k prevodu penez nedava uz nekdo uplne jiny, nez kdo se na zacatku autentikoval.
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky Mnohem snadnější by bylo, aby operátor na zákaznické lince prostě poslal nové heslo na kontaktní telefon, který je uvedený ve smlouvě a toto heslo mu pak v pohodě mohu odříkat. - - - - -
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky A nestačí si ho resetovat bez operátora a pak zavolat? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky No pri pasivni biometrii nemusis odrikavat vubec nic extra. Proste zavolas a mluvis s agentem, o cem potrebujes. A overovani identity probiha na pozadi... klidne po celou dobu hovoru, tj. je mozne identifikovat i situace, kdy te nekdo cizi prinuti se autentikovat a pak ti vezme telefon z ruky, apod. Pri volani na callcentrum telefonniho operatora to samozrejme zni pritazeny za vlasy, ale v callcentrech bank se to urcitym typum klientu stat muze (a stava se to...).
Odesláno 12. ledna 2022 3 roky @Adolf.Shitler To byla snad první věc, co Chatbot Tobi uměl 🙂 https://www.vodafone.cz/pece/aktualne/zpravy/chat-bot/ Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 13. ledna 2022 3 roky @Evzen Neznam technicky background, ale u sporitelny si vzdycky s operatorem chvili povidam o tom, jake je u me pocasi, jak se mam a co jsem mel k obedu, nikdy nemusim rikat nejakou pevne danou frazi (a ani takovou neznam - nastaveni probihalo taky povidanim o tom, co jsem obedval, jestli prsi, ze je venku zima…). A pocasi se meni a jidlo mam pokazde jine. To stejne u slovenske Tatra banky, ktera to ma nasazene uz snad dele nez 5 let. Blbe jen je, ze to banky maji nastavene tak, ze dokud clovek neni overeny, tak operator vubec nic nevidi a nemuze. Upraveno 13. ledna 2022 3 roky uživatelem MekliCZ 4G LTE - - Huawei B2368-66 JMK
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.