Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dnes jsem byl převeden s další smlouvou a z Fiber Business 350/35 + Business Speed up se mi stal Pevný internet Kabel 350/40 a Business Speed Up zmizel... Na infolince mi tvrdili, že Speed Up se dával jen na rok a teď mi akorát skončil (to si fakt nepamatuju, ale aktivovaný ho mám od 26.2.2021, takže o tom roku by se dalo pochybovat). No nicméně když už jsem převedený, tak jsem požádal o přechod na 1Gb/70, nemusím řešit Speed Up a ještě to budu mít levnější (to jsou paradoxy).

Takže předpokládám, že si za chvilku začnu rvát vlasy, protože přijdu o svou pevnou adresu nebo že budou problémy s bridge módem 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60650-business-speed-up-a-p%C5%99evod-do-syst%C3%A9m%C5%AF-vodafone/
Sdílet na ostatní stránky

No, po výměně modemu by nemělo být potřeba s pevnou IP adresou cokoliv řešit. Prvně modem dostane dynamickou, ale po přepnutí do bridge by se na základě rezervace měla přiřadit původní. Otázkou je, jaký FW bude na modemu, nejspíše tedy nepůjde měnit manuálně režim, ale měl by zůstat nastaven Bridge, pokud je na stávajícím modemu. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Tak dávalo by to smysl, ale po měsíčním řešení výměny Kaonu za VTV box přeci jen mám spíš chmurné vize 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Tak kupodivu když pominu tu fázi, kdy jsem musel přesvědčit technika, že modem půjde přepnout do bridge, to proběhlo celkem v pohodě. Sice se mu nechtělo čekat na doběhnutí upgrade a ověření, že tam fakt půjde bridge nastavit, ale jinak v klidu.

Rychlost ještě bude chtít asi doladit, ale to už není tak kritické, rychlostně jsem nad tím, co jsem měl se službou speed up.

 

Upload capacity: 51.032 Mbps
Download capacity: 609.059 Mbps
Upload flows: 12
Download flows: 16
Responsiveness: Medium (987 RPM)

 

 

 

Ale moje prokletí trvá - stejná akce na jiné adrese - VF posílá nový modem poštou, asi si to mám vyměnit sám 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
V 7. 1. 2022 v 17:37, Marek-26 napsal:

No, po výměně modemu by nemělo být potřeba s pevnou IP adresou cokoliv řešit. Prvně modem dostane dynamickou, ale po přepnutí do bridge by se na základě rezervace měla přiřadit původní. Otázkou je, jaký FW bude na modemu, nejspíše tedy nepůjde měnit manuálně režim, ale měl by zůstat nastaven Bridge, pokud je na stávajícím modemu. 

@Marek-26 Tak abych to nějak shrnul - když jsem se pokoušel dořešit modem poslaný poštou, tak jsem byl ujištěn, že ho jen připojím a všechno pojede, kontrolováno v systémech, všechno je nastavené. Ujištěn jsem byl opakovaně několika operátory, jedna dokonce se podivovala, že včera mi nový modem donesl technik a že to byla chyba, další nabízela technika za peníze, když takovou jednoduchou věc nezvládnu sám.

Nový modem samozřejmě nebyl přiřazený k mému účtu, nedostal konfiguraci. Byl jsem celkem rád, že po pomoci na staré dobré UPC lince podpory pro business internet jsem dal dohromady připojení starým modemem na původní pevné adrese - sice jsem dostal i nabídku na rozběhnutí nového modemu, ale bez mé pevné adresy, to by prý šlo až zítra. Myslím, že tohle po akci “set-top box pošleme za měsíc když budeš hodně škemrat a mazej vrátit starý na prodejnu” je tohle naprosto nová zákaznická zkušenost.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Přemýšlím, od kdy se smí posílat modem poštou... každopádně bude problém s případným servisem. Na jeden tarif internetu může být jeden modem, i proto vozí modem technik, který přeregistruje v systému (pokud je dobře navedená objednávka). Teď by mě vážně zajímalo číslo smlouvy, služby nebo MAC adresa.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

@Marek-26 Opakovaně jsem se v posledních dvou dnech dozvěděl, že posílání modemů poštou je naprosto běžné. Na lince UPC Business jsem zaznamenal poměrně jasný nesouhlas s tímto tvrzením 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Návštěvník Evzen

No je zasadni otazka, jestli na zakaznicke lince OPRAVDU chapali, ze se bavis o KABELOVEM modemu a ne o LTE modemu...
Dokazu si zive predstavit, ze kdyz ma nekdo roky zazite, ze "modem = takova ta USB vec", tak bych se nedivil, ze tvrdi, ze "modem posilame postou bezne"...

https://www.vodafone.cz/modemy/

Upraveno uživatelem Evzen

Taky jsem o tom přemýšlel. Ale pokud si na zákaznické lince vyžádají číslo plátce a dvě číslice z hesla, tak předpokládám, že do toho účtu vidí a vidí tam přiřazená zařízení. Při jednom hovoru jsem i požádal o vysvětlení proč u jednoho plátce proběhla výměna technikem a u druhého plátce tutéž věc realizují samoinstalací. Vysvětlení bylo, že tak instalace technikem byla na místě, kde před tím žádný internet nebyl a že to bylo zadané jako prvoinstalace (což je nesmysl, protože ta služba je tam cca 10 let) a správně je to tak, jak to bylo v tom druhém případě, tedy samoinstalace.

 

Přijde mi to, jako kdyby někdo celkem zásadně podcenil proškolení call centra na nové produkty. Což ale celkově zapadá do obrazu neschopnosti provozovat exUPC služby - je v tom chaos, je to polofunkční (VTV), jediné na co se dá spolehnout je, že je to mírně dražší (což se vysvětluje rozdíly v zaokrouhlování a podobnými nesmysly). Můj Vodafone je celkově kapitola sama o sobě, v životě jsem u žádného operátora neviděl text "Při načítání došlo k technické chybě. Zkuste to prosím později." tak často - vlastně asi nikdy.

 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/instalace-samoinstalace/ tady je rozdíl mezi samoinstalací a instalací technikem. V obou případech přijede technik, který provádí registraci zařízení. Ještě bych u samoinstalace zdůraznil, že v balíčku už jsou předem připravené kabely, kdežto u asistované instalace, pokud je tento kabel krátký, tak technik dělá kabel na místě delší. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...