Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

chtěl bych se zeptat, zda-li nemáte někdo z Vás zkušenost se získáním SIM pro NB-IoT síť (https://www.vodafone.cz/firmy-a-korporace/internet-veci/nb-iot1/). Vyvíjíme produkt, který vyžaduje připojení do zmíněné sítě. Několikadenní komunikace se zákaznickým centrem nikam nevede. Chtěl bych se zeptat na Vaší zkušenost / popřípadě kontakt na osobu, která by byla schopna se v problematice orientovat.

 

Děkuji.

Hezký den JK

 

PS: IČO mám

Odesláno
  • Centrum péče

Hezký večer, 

jak jste nás prosím kontaktovali? Využili jste kontaktní formulář pro zanechání čísla přímo na té stránce? 

Díky za upřesnění 🙂

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Hezký večer,

 

v prvé řadě moc děkuji za odpověď. Ano využil jsem přímo formulář pro zanechání tel. čísla. Po třech pracovních dnech jsem kontaktoval obchodního zástupce skrze zákaznickou linku. A po skoro týdnu bez reakce.

 

Děkuji. 

Hezký zbytek dne JK.

Odesláno
  • Centrum péče

Díky za upřesnění 🙂 Zkusíme to určitě prošťouchnout. 

Ozvěte se nám prosím přes https://tam.je/forum a do zprávy nám napište:

  • Jméno firmy a IČO
  • Pro jaký typ zařízení SIM potřebujete, o jaký jde projekt
  • Kontaktní číslo, e-mail a vaše jméno

Pro snazší dořešení nám do zprávy přidejte i odkaz na tuto diskuzi, ať hned víme, o co se jedná. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Dobrý den,

 

dovolím si znovu otevřít zmíněné téma. Po vyplnění formuláře se mi ozvala slečna, která mne ujistila, že požadavek předá dál. Nikdo se neozval. Tak jsem skrze formulář na url: https://www.vodafone.cz/firmy-a-korporace/internet-veci/nb-iot1/ kde sám VODAFONE nabízí startovací balíček a popisuje jeho specifikace. Po vyplnění tel. čísla se mi ozval člověk z podpory a ujistil mne, že se mi do 48 hod. ozvou z příslušného oddělení. Chci se ve vší zdvořilostí zeptat, jestli službu NB-IoT opravdu poskytujete nebo program se startovacím balíčkem není pozastavem. 

 

Děkuji za Váš čas a ochotu.

Hezký den. JK

Odesláno
  • Centrum péče

@emololftw Pěkný den, díky za zprávu a omlouvám se vám za čekání. Bohužel to s kolegy neumíme dořešit sami, ale zapátráme, kde bychom to ještě mohli zaurgovat, aby se to konečně pohnulo.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community