Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

stěhoval jsem si sebou na novou adresu ex Upc, první den po připojení byly rychlosti normální okolo 144 mb/s (s tím že si platím 150mb/s) takže normální, druhý den se rychlost snížila rychlost na směšných 20 mb/s. Vyzkoušel jsem vše co je napsáno na podpoře ale bohužel ani po týdnu rychlost nestoupla ani o mbit. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti ? 

0B22FA35-1243-4F4C-A9F0-B7B65AA10818.png

Odesláno

Dobrý den,

 

měření přes WiFi je neobjektivní a nevypovídající. Co měření přes kabel?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Slamb změnil název na Zpomalená rychlost internetu
Odesláno
před 50 minutami, Marek-26 napsal:

Dobrý den,

 

měření přes WiFi je neobjektivní a nevypovídající. Co měření přes kabel?

Bohužel přes kabel stejné i při reálném stahování je to vidět že se stahuje jen 20 mbit/s např na steamu 

BFE74ABF-3ED9-451A-AF95-6CCE8DCD41A8.png

Odesláno

Tak si zavolej na Vodafone a oni už se ti na to na dálku kouknou, jestli tam není nějaký problém se signálem třeba, předtím ještě ale restartuj modem chvilkovým vytažením z elektrického napájení, jinak tě ani nebude chtít dál pustit telefonní automat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Už jsem volal technici na to mají 2 dny tak uvidíme co budou čarovat

před 6 hodinami, tomus napsal:

Tak si zavolej na Vodafone a oni už se ti na to na dálku kouknou, jestli tam není nějaký problém se signálem třeba, předtím ještě ale restartuj modem chvilkovým vytažením z elektrického napájení, jinak tě ani nebude chtít dál pustit telefonní automat.

Prostě už mi dochází trpělivost už nevím co dělat. Serou na mě a nic se neděje 

Odesláno

Já se tomu začal věnovat až dnes, měří mi Turris na  netmeter.cz, platím 1Gb, běžné 750 - 650, 8.1 to spadlo pod 100, 10.1. stouplo na 200 a od 11.1. 50 nebo 100. Upload stále 50. Takže některé dny mám Full duplex, ale jen 50. Resety jsem samozřejmě zkoušel. Snad každou druhou noc to totiž vypadne úplně, i když všechno vypadá, že funguje, internet ne. Někdy to vypadne i večer, což jsem si odzkoušel na novém boxů, že přestala jít TV, přes kartu v TV bez problému. Výpadky na adrese evidovány nejsou. Dnes jsem tedy psal, ale protože nikde žádná evidence toho požadavku, tak jsem i volal. Asi po hodině od telefonátu mi to vypadlo a po restartu se to zvedlo na 200. Tak uvidíme. Paní slíbila, že až něco zjistí, tak se mi ozvou.

 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

Zřejmě tam máš nějaké rušení signálu na downloadu, u gigabitu je to o to horší, že jede i v pásmu pro mobilní LTE sítě, takže ta pravděpodobnost rušení je tam vyšší.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Podíval bych se na packet loss, udává to, jak máš zarušenou linku. Umí to měřit třeba SpeedTest.net.

 

Anebo zkus obyčejný ping:

ping -l 1024 -n 100 seznam.cz

 

No, mělo by to vrátit něco podobného:

Ping statistics for 77.75.75.176:
    Packets: Sent = 100, Received = 100, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 9ms, Maximum = 14ms, Average = 9ms

 

Pokud tam bude nějaká ztrátovost, volal bych v tu chvíli infolinku. Pokud nad 10%, oznámil jim rušení na trase, ať je řeší.

Upraveno uživatelem Vulva

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno

Bohužel už jsem volal 2x řekli že na to mají technici dva kalendářní dny a skutek utek, čtyři dny a nic. Platíš za službu a oni ji neposkytujou to je fakt moc.

Odesláno

@tondahemi napište mi do SZ MAC modemu, nechám prověřit.

Ve středu a čtvrtek byl v lokalitě pokles signálu, od čtvrtka odpoledne je to OK. Problém se bude týkat jen Vás, je to na objednání servisu na kontrolu signálu u Vás doma, protože jinak v domě je to OK. Pokud koaxiální kabel (a koncovky) mezi zásuvkou a modemem je řádně dotažený/nacvaknutý, nejspíše sám nevyřešíte. Doporučuji tedy zavolat na linku a nechat si naplánovat servis. Před zavoláním restartujte modem a připravte si heslo pro komunikaci, operátor bude potřebovat 2 čísla z něj, aby se dostal na vaši smlouvu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community