Odesláno 13. ledna 2022 3 roky Dobrý den, stěhoval jsem si sebou na novou adresu ex Upc, první den po připojení byly rychlosti normální okolo 144 mb/s (s tím že si platím 150mb/s) takže normální, druhý den se rychlost snížila rychlost na směšných 20 mb/s. Vyzkoušel jsem vše co je napsáno na podpoře ale bohužel ani po týdnu rychlost nestoupla ani o mbit. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenosti ?
Odesláno 13. ledna 2022 3 roky Dobrý den, měření přes WiFi je neobjektivní a nevypovídající. Co měření přes kabel? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 13. ledna 2022 3 roky před 50 minutami, Marek-26 napsal: Dobrý den, měření přes WiFi je neobjektivní a nevypovídající. Co měření přes kabel? Bohužel přes kabel stejné i při reálném stahování je to vidět že se stahuje jen 20 mbit/s např na steamu
Odesláno 13. ledna 2022 3 roky Tak si zavolej na Vodafone a oni už se ti na to na dálku kouknou, jestli tam není nějaký problém se signálem třeba, předtím ještě ale restartuj modem chvilkovým vytažením z elektrického napájení, jinak tě ani nebude chtít dál pustit telefonní automat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 13. ledna 2022 3 roky Už jsem volal technici na to mají 2 dny tak uvidíme co budou čarovat před 6 hodinami, tomus napsal: Tak si zavolej na Vodafone a oni už se ti na to na dálku kouknou, jestli tam není nějaký problém se signálem třeba, předtím ještě ale restartuj modem chvilkovým vytažením z elektrického napájení, jinak tě ani nebude chtít dál pustit telefonní automat. Prostě už mi dochází trpělivost už nevím co dělat. Serou na mě a nic se neděje
Odesláno 15. ledna 2022 3 roky Já se tomu začal věnovat až dnes, měří mi Turris na netmeter.cz, platím 1Gb, běžné 750 - 650, 8.1 to spadlo pod 100, 10.1. stouplo na 200 a od 11.1. 50 nebo 100. Upload stále 50. Takže některé dny mám Full duplex, ale jen 50. Resety jsem samozřejmě zkoušel. Snad každou druhou noc to totiž vypadne úplně, i když všechno vypadá, že funguje, internet ne. Někdy to vypadne i večer, což jsem si odzkoušel na novém boxů, že přestala jít TV, přes kartu v TV bez problému. Výpadky na adrese evidovány nejsou. Dnes jsem tedy psal, ale protože nikde žádná evidence toho požadavku, tak jsem i volal. Asi po hodině od telefonátu mi to vypadlo a po restartu se to zvedlo na 200. Tak uvidíme. Paní slíbila, že až něco zjistí, tak se mi ozvou. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové
Odesláno 15. ledna 2022 3 roky Zřejmě tam máš nějaké rušení signálu na downloadu, u gigabitu je to o to horší, že jede i v pásmu pro mobilní LTE sítě, takže ta pravděpodobnost rušení je tam vyšší. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 15. ledna 2022 3 roky Podíval bych se na packet loss, udává to, jak máš zarušenou linku. Umí to měřit třeba SpeedTest.net. Anebo zkus obyčejný ping: ping -l 1024 -n 100 seznam.cz No, mělo by to vrátit něco podobného: Ping statistics for 77.75.75.176: Packets: Sent = 100, Received = 100, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 9ms, Maximum = 14ms, Average = 9ms Pokud tam bude nějaká ztrátovost, volal bych v tu chvíli infolinku. Pokud nad 10%, oznámil jim rušení na trase, ať je řeší. Upraveno 15. ledna 2022 3 roky uživatelem Vulva Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost
Odesláno 15. ledna 2022 3 roky Bohužel už jsem volal 2x řekli že na to mají technici dva kalendářní dny a skutek utek, čtyři dny a nic. Platíš za službu a oni ji neposkytujou to je fakt moc.
Odesláno 15. ledna 2022 3 roky @tondahemi napište mi do SZ MAC modemu, nechám prověřit. Ve středu a čtvrtek byl v lokalitě pokles signálu, od čtvrtka odpoledne je to OK. Problém se bude týkat jen Vás, je to na objednání servisu na kontrolu signálu u Vás doma, protože jinak v domě je to OK. Pokud koaxiální kabel (a koncovky) mezi zásuvkou a modemem je řádně dotažený/nacvaknutý, nejspíše sám nevyřešíte. Doporučuji tedy zavolat na linku a nechat si naplánovat servis. Před zavoláním restartujte modem a připravte si heslo pro komunikaci, operátor bude potřebovat 2 čísla z něj, aby se dostal na vaši smlouvu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.