Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

No, třeba někdo poradí, protože na Vodafone jsem volala a jen mi řekli, že se mi někdo do dvou pracovních dní ozve 😞

Včera jsme museli kvůli stěhování nábytku na chvíli odpojit modem z elektřiny.

Máme bílý Compal.

Když jsme ho zapli, tak trvalo poměrně dlouho, než naběhl, ale jel až do rána.

Ráno jsem byla hodinu na internetu a najednou vypadl, ikony zčervenaly a pak wifi svítila zeleně, ale šipky zeleně blikaly.

Po vypnutí modemu to za chvíli naskočilo.

Během dne říkal manžel (nebyla jsem doma) to několikrát vypadlo a samo po pár minutách naskočilo.

Večer po mém návratu to opět vypadlo a už nenaskočilo.


Zkusili jsme:
- odpojit oba koaxální kabely a zapojit

- vytáhnout modem na půl minuty z elektřiny

- zresetovat modem do továrního nastavení

 

Ale nic nepomohlo - opět po najetí blikají dvě zelené šipky a internet nefunguje.

Teď to po resetu do továrního nastavení bliká už 40 minut.

V administraci modemu je napsáno : Internet (Ladění US).

 

Nějaký tip, co s tím může být? Než se nám (snad brzy) ozve někdo z technické podpory?

 

Přikládám ještě síťový log.

obrázek_2022-01-13_183909.png

  • Slamb změnil název na Výpadek internetu, blikající diody
Odesláno
Znovu zkontrolovat zapojení kabelů, jestli není zrada tam.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ano, pokud to začalo blbnout po manipulaci s kabely, tak je to nejpravděpodobnější příčina, může být třeba nějaký uvolněný konektor nebo špatný kontakt na něm, jinak ladění US znamená že modem má zřejmě problém naladit kanály pro upstream (upload).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkusila jsem projet kabely uz xkrat.. i po cele delce - jestli neni nekde praskly apod.. Ale nic.

A koaxaly jsem vypojila minimalne 5x behem dneska...

Ted mi psal znamy, jehoz pritelkyne na Vodafone dela, ze se zkusila podivat vzdalene na nas modem a vubec ho nevidi pripojeny..  asi bude modem kaput 😞

Jeste jsem znovu zkusila konektory, vse vypada v poradku, kabel neni poskozen, konektory taky ne a vse dostrcene na doraz jak v modemu, tak v pripojce... ach jo.

Odesláno
Je ten koax vůbec zapojený do datového výstupu účastnické zásuvky a ne třeba do výstupu TV nebo R?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Je zapojený stále stejně. S tím jsme vůbec včera nehýbali.. Navíc včera internet šel, vypadl zas až dneska ráno...  A ten koaxál je zapojen tak, jak byl před tím dva roky, kdy nám to fungovalo 🙂

Odesláno

Ok, tak buďto je nějaký problém s kabelem nebo s modemem, že modem nevidí je logické když modem nemůže naladit kanál pro odesílání dat a tím pádem není připojený k internetu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ted mi volali z technicke, v pondeli prijde technik, vymeni nam ho..

Ono to neni poprve, co vypadl, ale vetsinou naskocil a pak byl nejakou dobu klid, jen vzdy to naskoceni trvalo dost dlouho...

Ale ted nenaskoci uz vubec.. 😕

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community