Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

S tím samozřejmě souhlasím.  Všechno je v lidech a v ochotě vyjít zákazníkům vstříc. Pokud není zájem a ochota usnadnit komunikaci, pak jsou  všichni tihle nedokonalí roboti na prd.😐

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449967
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

Je to slozity...
Predevsim je potreba, jak pise tomus, neustale prubezne "doucovat" NLP/NLU vrstvu bota... podle toho, co do nej lidi prubezne husti. Ale to se musi delat dobre, tj. nemuze to delat kdejaka brigadnicka trubka, chce to mit nejake znalosti... A to je bohuzel problem, na callcentrech takovi lide chybi, tam se najimaji pěšáci na vyrizovani hovoru, nikoliv lidi s potrebnym vzdelanim.

A to nemluvim o faktu, ze voiceboti - kde se, na rozdil od chatbotu, da teprve hovorit jako o nahrade lidskeho operatora na odpovidajici urovni - je uuuuplne jina kategorie!
Chatbota dneska dela kdejakej lojza... a mysli si, ze staci pouzit stejnou NLP/NLU vrstvu a jen pred to predradit Text-To-Speech a je to... a krute si vylamou zuby, protoze vystup prepisu reci v zadnem pripade NENI to same, co clovek naklape na klavesnici... Rozpoznani intentu z prepisu reci je slozitejsi nez z psaneho textu. A ani hlasovy vystup toho bota nemuze byt stejny jako textovy vystup do okenka chatu...
Tj. na to potrebujes jeste vic vzdelane lidi... a ti uz vubec mezi beznym osazenstvem callcentra nejsou...

A tak se zadny pokrok nekona a zustavaji jen hodinove fronty na telefonni lince pri cekani na ziveho operatora...

Pro zajimavost - ma nekdo osobni zkusenost s rozhovorem s virtualni asistentkou Týnou u T-Mobile, popr. s tou nevimjaksejmenuje u SK Telekomu?
Heh, uz je to nejak offtopic...

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449971
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem byl po migraci z UPC na Vodafone, tak nefungovalo přístupové heslo do "Můj Vodafone". Nebyl jsem v tom zdaleka jediný, s tímto problémem. Logicky jako první, co jsem udělal, jsem se obrátil na chat. A můžu vám říct, že ten robotek mě rozžhavil do běla. Ten je tak bl*ej, že to svět neviděl. Má předdefinované odpovědi na předefinované otázky., a těch není snad ani pět. Ten kdo tohle vymyslel, by si to měl nasadit doma do rodiny. Ručím za to, že do měsíce by byl rozvrat rodiny a rozvodové řízení.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449975
Sdílet na ostatní stránky

@Evzen Ak myslíš Olíviu v Telekom SK, tak som mal minule tú česť pri nahlasovaní poruchy na pevnej linke (nedalo sa vôbec vytvoriť hovor, prichádzajúce hovory zvonili ale po zdvihnutí ticho).. a bol som prekvapený, ako to dobre vybavila a zariadila technikov, na druhý deň už mi volal technik, že opravili čosi na ústredni (asi im odišiel port na karte) a už to fungovalo.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449976
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Evzen napsal:

Na chatboty musis jit holyma vetama a bez irelevantnich zbytecnosti jako "hele robote".

No... já myslím, že tady všichni pochopili, že to "hele robote" nebylo myšleno úplně vážně, a že šlo jen o pouhý sarkasmus.... 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449979
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

TADY to zrejme vsichni pochopili, ale ROBOT takove veci nechape... nema jak... tyhlety neuronove sit maji jeste HOOOOODNE daleko do schopnosti lidskeho mozku.
A proto je nutne tyhlety irlevantni zbytecnosti vypustit pri komunikaci s robotem. Nebo se pak aspon nedivit, kdyz vysledek dokonale odpovida znamemu heslu "garbage in, garbage out".

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449980
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen

@Ivo Mašek Tak jsem se Tobiho zeptal a prozradil, ze jede na Watsonu... ten neni spatnej jako NLP... samozrejme je ale nejdulezitejsi ta dialogova logika a hlavne prubezne dotrenovavani jak novych, tak stavajicich intentu. A to uz je na lidech bud z Vodafonu, nebo externich. Coz byva problem, protoze a) to stoji penize a to se za trvalou peci nikomu platit nechce, b) to vyzaduje pristup k datum, co tam lidi bouchaji a to byva problem zaridit externim firmam kvuli GDPR... Takze zbyva vyber dat internimi lidmi (tj. vysoka pravdepodobnost zcela blbeho vyberu) a pouze obcasne pretrenovani (a to navic z tech nejspis uplne blbe vybranych dat). Vysledek si clovek muze spocitat... 😉
image.png.61948c045cb9bc6ec5c6961d02096c42.png

 

@quadra2030 Tak to rad slysim... nekdy zacatkem roku by se to mohlo jeste zlepsit, az tam nasadi nasi novou generaci prepisu slovenstiny 😉

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449981
Sdílet na ostatní stránky

Asi jim tam sedí něco jako tohle...😁   

Mimochodem, je normální, aby mě to zničehonic uprostřed sledovaného pořadu samo odhlásilo, a chtělo to po mě abych se znovu přihlásil?  😖😣😖   

EMIL.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449982
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

Mimochodem, je normální, aby mě to zničehonic uprostřed sledovaného pořadu samo odhlásilo, a chtělo to po mě abych se znovu přihlásil?

To si musel Tobiho hodně naštvat ....... 😃

 

Každopádně tohle ten Tobi neumí (a nikdy nebude umět) vyřešit. Pošle ti vzkaz, aby ses postavil do telefonní fronty a pomohl si zahltit spojení. 

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449983
Sdílet na ostatní stránky

Možná, ale fakt jen možná, kdyby se tým skvělých kolegů místo o naprosto zbytečného Tobiho staral o VTV v prohlížeči, bylo by všem lépe. Jsem rád, že si hrajou s pitominou, ale to podstatné vyřešit neumí. Tobi mi připomíná prastarý virus "Susenka". Přibližně stejný užitek.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/11/#findComment-449985
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...