Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

U kterých většinou není přítomno DRM, mají odemknutý bootloader, je tam root ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
@ keramik No právě a všechno je to vesměs jeden krám horší než druhý. Ani se VF nedivím, že se tomuto chce vyhnout, aby pak nemusel soustavně řešit, že si někdo někde koupil jakousi pochybnou krabici z Číny, kde se mu seká obraz, vypadává zvuk a zákazník je na 100% přesvědčen, že chyba není u něho v jeho krámu, ale u operátora...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

No jestli u Vodafonu pracuje více podobných vám dvěma, tak to brzy Vodafone začne mít co dělat s odlivem zákazníků.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno
  • Centrum péče
V 22. 1. 2022 v 20:02, ahoso_vidaho napsal:

@Ondra - Vodafone rád bych se jen zeptal, nevím, možná mi něco uniká, ale proč bych měl najednou platit za TV a internet přes 1242 kč měsíčně? 

Pěkný den,

předpokládám, že to je první zúčtovací období po provedeném přesunu služeb do systémů Vodafonu? Pokud ano, tak během tohoto zúčtovacího období se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování. Takže Vyúčtování budete mít v pořádku 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
Jasně, odliv zákazníků aneb vlhké sny frustrátů :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@OndrejB Hezký den, aplikaci na Android TV připravujeme a letos vydáme (zatím přesný termín neznám). Co se týká výchozího jazyka, v nastavení je možné nastavit výchozí, kdyby to nefungovalo dobře, zkuste nejdřív provést odinstalování a novou instalaci. Jestli i pak budete mít potíže s výchozí jazykovou stopou, pošlete nám popis celé situace včetně informací o telefonu/tabletu přes https://tam.je/forum a necháme to prověřit. Jazyk je také možné přepínat přímo během přehrávání, když je jiná stopa k dispozici.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
před 29 minutami, Ondra - Vodafone napsal:

Pěkný den,

předpokládám, že to je první zúčtovací období po provedeném přesunu služeb do systémů Vodafonu? Pokud ano, tak během tohoto zúčtovacího období se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování. Takže Vyúčtování budete mít v pořádku 🙂

Bezva, díky moc za odpověď! Hezký den!

Odesláno
před 1 hodinou, Marek-26 napsal:

U kterých většinou není přítomno DRM, mají odemknutý bootloader, je tam root ...

Je divný , že všem ostatním poskytovatelům to nevadí a funguje jim to bez problémů.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno

No, do toho nevidíme. Můj tip je, že do toho budou dost promlouvat i distributoři/vlastníci kanálů. U spousty budou řešit mezinárodní smlouvy, takže bude třeba nějak zvlášť někdo řešit poskytovatele s max. 50k zákazníky, navíc někde ve východním bloku (resp. CEE region), nebo 23M zákazníků na globálním trhu? 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Opět - ostatní poskytovatelé mají stejné kanály (distributory/vlastníky) a jim to funguje. Důvod bude jinde.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community