Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak jsem to teď znovu zkoušel a najednou to kupodivu skutečně jde. Když jsem tady ale psal, že se místo Ducha neustále spouští Kapitán Exner, (jak ve večerním premiérovém vysílání, tak i druhý den dopoledne při opakování) a nikde ani předtím, ani potom nejde dohledat, nikdo z Centra péče na to bohužel aktuálně nereagoval. No, a teď když je to po několika dnech opraveno, mi přijde informace že to funguje naprosto irelevantní...  😕

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451705
Sdílet na ostatní stránky

@RichardHorcicJe to tak, po několika dnech to opravili, teď je tam správný pořad a začíná na sekundu přesně. Psali jim to i další lidi na sociálních sítích, sám jsem to otestoval a místo Ducha byl Exner. Místo poděkování za nahlášení chyby jim přijde lepší strategie dělat z lidí blbce a tvářit se, že chyba vlastně neexistovala.

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451706
Sdílet na ostatní stránky

V ramci objektivity budu reagovat... U meho jineho poskytovatele byl tentyz problem, i kdyz jen u soboty vecer.
V sobotu zpetne vysilani preslo plynule do exnera, nedelni bylo v poradku.
Neminim zde pet odu na jineho iptv jen pro korektnost...
Nevim jakymi cestami jim to chodi, ale je s podivem, ze to neslo u tedy min dvou op.

Tak si rikam jestli neni mozne, ze s tim nedelali nic a opravilo se to ve "vyssi vrstve".

Nicmene to neresi problem, ze se k tomu mel vyjadrit nekdo v danou chvili, - byt treba ve stylu vime o tom a nevime co s tim a resime...

  • Souhlasím 1
  • Děkuji 1
  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451711
Sdílet na ostatní stránky

@pan NovakOna to žádná velká záhada není. Tady prostě Vodafone dojel na vlastnost jeho internetové televize, kdy ve zpětném zhlédnutí neumožní u reprízovaných pořadů vybrat z více streamů, ale pustí vám vždy ten nejnovější, který je uložen pod shodným názvem pořadu. Ducha dávali v sobotu večer a v neděli odpoledne. Jelikož v neděli byla chyba v EPG (prohození Ducha a Exnera), tak se od nedělní reprízy Ducha všem pouštěl pořad, který šel v neděli od 13:50, což byl Exner. Je tedy úplně jedno, jestli si vyberete z EPG sobotní premiéru nebo nedělní reprízu, vždy se pustí totožný stream. Proto u Vodafone TV nefunguje kontinuální sledování zpětného zhlédnutí, ale přehrávání se ukončí v čase konce pořadu + 15 minut. Kombinace naprosto kravsky navržené aplikace a dlouhodobě nespolehlivého dodavatele EPG vytvořila tento zmatek.

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451714
Sdílet na ostatní stránky

@RichardHorcic Na obranu Ondry, nemá asi možnost náhledu do historie logů, není ten, kdo by měl možnost to nastavit atd. věnoval tomu svůj čas a otestoval aktuální stav. S tím se třeba potýkám i já, že jediná možnost jak něco zjistit je vzít aktuální stav (třeba u VTV bez kamarádů nereálné, protože ji nemám). Ondra nijak nerozporoval, zda to bylo v době Vašeho testu tak, či nikoliv. Rozhodně z Vás nedělal tzv. hlupáka. Není to nic, co by mělo obhajovat Vodafone, Ondra prostě popsal aktuální stav (není to "chvalitebné", ale alespoň ve Vodafone mají snahu to opravit).

@penca Nepřijde mi, že je Ondra, dělá z někoho blbce. Popisuje aktuální stav, nikde neříká, jestli v daný čas bylo něco jinak. U druhého postu "gůd pojnt" i když si nemyslím, že ta logika je přesně takto daná. Samozřejmě se můžu šeredě mýlit.

@pan Novak Přemýšlím jak zareagovat, aby to vyjádřilo mé pocity. Slovy díků mi přijdou málo, subjektivní a neadekvátní. Ale vyjádřil jste to, co se v mém mozečku odehrávalo. Samozřejmě očekávat, že se k tomu vyjádří někdo, kdo konkrétní problém řešil, je bláhové, na druhou stranu bychom si všichni, postihnutí konkrétním incidentem, přáli tuto informaci mít z první ruky. Na druhou stranu, kdybych měl já ve své práci obhajovat a rozepisovat své konkrétní kroky, pak bych tu práci buď složil nebo bych udělal maximálně 1/2 práce.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451716
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@RichardHorcic @penca Rozhodně jsem tím nemyslel, že chyba nemohla z nějakého důvodu nastat. Nebo že bych vám to nevěřil. V době, kdy jsem příspěvek četl, bylo vše v pořádku, proto jsem vás informoval, že přehrávání pořadu aktuálně funguje 🙂 Moje chyba je, že jsem to nepodal trochu jinak, abyste si to nemohli vyložit špatně a mrzí mě, že jste to vnímali takhle.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451741
Sdílet na ostatní stránky

Aby nedošlo k nějakému nedorozumění.... rozhodně proti Vám Ondro vůbec nic nemám. Je mi samozřejmě jasné, že to nebyla Vaše chyba a že na podobné "technické úlety" ve vysílání nemáte žádný vliv.  Jen mě trochu zaskočila informace tzv. "s křížkem po funuse" 😉  Asi jsem mohl reagovat jinak, takže se omlouvám, neměl jsem v úmyslu se Vás nějak dotknout, nebo dokonce slovně napadnout, pokud jste to tak pochopil.

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451754
Sdílet na ostatní stránky

@Ondra - VodafoneOK, beru, věřím Ti a omlouvám se za trošku ostřejší reakci. Bohužel to zklamání z Vodafone TV je velké a technická podpora je prachbídná. Ve zpětném zhlédnutí pilotního dílu seriálu vysílaného na jedné z největších televizí v hlavním čase jste měli kritickou chybu a vypadá to, že to bylo Vodafone úplně jedno. Tady na fóru to zůstalo až do úterní opravy bez reakce a na FB admini lidem doporučují popsat závadu přes kontaktní formulář nebo mail, jako by nevěděli, že reakční doba na takové hlášení je delší, než doba dostupnosti zpětného zhlédnutí pořadu. To je fakt takový problém pro Dominika nebo Veroniku vyzkoušet, že ta chyba opravdu existuje a poslat prioritní ticket na helpdesk techniků, že je něco špatně? Co je to za firemní kulturu posílat platící zákazníky z jednoho typu podpory na jinou v rámci jedné společnosti? Měli byste u Vodafone HODNĚ zapracovat na uživatelské podpoře. Chyby se stávají, ale je potřeba je se ctí vyřešit a ne takto odbýt:

https://www.facebook.com/176688316811/posts/10159936008841812/?sfnsn=mo

https://www.facebook.com/176688316811/posts/10159938916446812/?sfnsn=mo

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451756
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@penca Díky za zpětnou vazbu! Konkrétně tato situace vznikla tím, že Prima změnila vysílací časy na poslední chvíli, ale to už víte... Obecně na Facebooku nemáme možnost nahlašovat chyby, které se stanou u služby konkrétního zákazníka, "jen tak" - chybový ticket vždy musí být spojený se službou zákazníka, což jde zadat jedině po provedení ověření (to na veřejných platformách z bezpečnostních důvodů dělat nemůžeme). Na druhou stranu souhlasím, že pokud jde evidentně o plošnou chybu, v některých případech se to provést dá a tady by zrovna ta možnost byla. S kolegy to projdu. 

Obecně platí, že pro urgentní dotazy nebo nahlášení chyb je vždy nejrychlejší cestou zavolání na infolinku, kde se kolegové mohou doptat na podrobnosti, vědí, ke které službě a smlouvě se dotaz vztahuje a mohou případně požadavek poslat na správné místo nebo ho vyřešit rovnou.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451775
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

 "pro urgentní dotazy nebo nahlášení chyb je vždy nejrychlejší cestou zavolání na infolinku"

S tím si dovolím ne tak úplně souhlasit. Dovolat se na infolinku je často nadlidský výkon a spíš dílo náhody. Zkoušel jsem to mockrát, a spojit se s operátorem se mi povedlo snad jen jednou, možná dvakrát v životě. A to jsem u Vodafonu prakticky od doby, kdy vstoupil na trh.... 😕

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451776
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...