RichardHorcic Odesláno 8. února 2022 Sdílet Odesláno 8. února 2022 Tak jsem to teď znovu zkoušel a najednou to kupodivu skutečně jde. Když jsem tady ale psal, že se místo Ducha neustále spouští Kapitán Exner, (jak ve večerním premiérovém vysílání, tak i druhý den dopoledne při opakování) a nikde ani předtím, ani potom nejde dohledat, nikdo z Centra péče na to bohužel aktuálně nereagoval. No, a teď když je to po několika dnech opraveno, mi přijde informace že to funguje naprosto irelevantní... 😕 Citovat 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451705 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
penca Odesláno 8. února 2022 Sdílet Odesláno 8. února 2022 @RichardHorcicJe to tak, po několika dnech to opravili, teď je tam správný pořad a začíná na sekundu přesně. Psali jim to i další lidi na sociálních sítích, sám jsem to otestoval a místo Ducha byl Exner. Místo poděkování za nahlášení chyby jim přijde lepší strategie dělat z lidí blbce a tvářit se, že chyba vlastně neexistovala. 2 Citovat Super 500 Mb/s Super Komplet Compal, 4 x CA modul Brno - Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451706 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pan Novak Odesláno 8. února 2022 Sdílet Odesláno 8. února 2022 V ramci objektivity budu reagovat... U meho jineho poskytovatele byl tentyz problem, i kdyz jen u soboty vecer. V sobotu zpetne vysilani preslo plynule do exnera, nedelni bylo v poradku. Neminim zde pet odu na jineho iptv jen pro korektnost... Nevim jakymi cestami jim to chodi, ale je s podivem, ze to neslo u tedy min dvou op. Tak si rikam jestli neni mozne, ze s tim nedelali nic a opravilo se to ve "vyssi vrstve". Nicmene to neresi problem, ze se k tomu mel vyjadrit nekdo v danou chvili, - byt treba ve stylu vime o tom a nevime co s tim a resime... 1 1 Citovat - - - CI O-va Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451711 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
penca Odesláno 8. února 2022 Sdílet Odesláno 8. února 2022 @pan NovakOna to žádná velká záhada není. Tady prostě Vodafone dojel na vlastnost jeho internetové televize, kdy ve zpětném zhlédnutí neumožní u reprízovaných pořadů vybrat z více streamů, ale pustí vám vždy ten nejnovější, který je uložen pod shodným názvem pořadu. Ducha dávali v sobotu večer a v neděli odpoledne. Jelikož v neděli byla chyba v EPG (prohození Ducha a Exnera), tak se od nedělní reprízy Ducha všem pouštěl pořad, který šel v neděli od 13:50, což byl Exner. Je tedy úplně jedno, jestli si vyberete z EPG sobotní premiéru nebo nedělní reprízu, vždy se pustí totožný stream. Proto u Vodafone TV nefunguje kontinuální sledování zpětného zhlédnutí, ale přehrávání se ukončí v čase konce pořadu + 15 minut. Kombinace naprosto kravsky navržené aplikace a dlouhodobě nespolehlivého dodavatele EPG vytvořila tento zmatek. 4 Citovat Super 500 Mb/s Super Komplet Compal, 4 x CA modul Brno - Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451714 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 @RichardHorcic Na obranu Ondry, nemá asi možnost náhledu do historie logů, není ten, kdo by měl možnost to nastavit atd. věnoval tomu svůj čas a otestoval aktuální stav. S tím se třeba potýkám i já, že jediná možnost jak něco zjistit je vzít aktuální stav (třeba u VTV bez kamarádů nereálné, protože ji nemám). Ondra nijak nerozporoval, zda to bylo v době Vašeho testu tak, či nikoliv. Rozhodně z Vás nedělal tzv. hlupáka. Není to nic, co by mělo obhajovat Vodafone, Ondra prostě popsal aktuální stav (není to "chvalitebné", ale alespoň ve Vodafone mají snahu to opravit). @penca Nepřijde mi, že je Ondra, dělá z někoho blbce. Popisuje aktuální stav, nikde neříká, jestli v daný čas bylo něco jinak. U druhého postu "gůd pojnt" i když si nemyslím, že ta logika je přesně takto daná. Samozřejmě se můžu šeredě mýlit. @pan Novak Přemýšlím jak zareagovat, aby to vyjádřilo mé pocity. Slovy díků mi přijdou málo, subjektivní a neadekvátní. Ale vyjádřil jste to, co se v mém mozečku odehrávalo. Samozřejmě očekávat, že se k tomu vyjádří někdo, kdo konkrétní problém řešil, je bláhové, na druhou stranu bychom si všichni, postihnutí konkrétním incidentem, přáli tuto informaci mít z první ruky. Na druhou stranu, kdybych měl já ve své práci obhajovat a rozepisovat své konkrétní kroky, pak bych tu práci buď složil nebo bych udělal maximálně 1/2 práce. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451716 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 9. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. února 2022 @RichardHorcic @penca Rozhodně jsem tím nemyslel, že chyba nemohla z nějakého důvodu nastat. Nebo že bych vám to nevěřil. V době, kdy jsem příspěvek četl, bylo vše v pořádku, proto jsem vás informoval, že přehrávání pořadu aktuálně funguje 🙂 Moje chyba je, že jsem to nepodal trochu jinak, abyste si to nemohli vyložit špatně a mrzí mě, že jste to vnímali takhle. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451741 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardHorcic Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 Aby nedošlo k nějakému nedorozumění.... rozhodně proti Vám Ondro vůbec nic nemám. Je mi samozřejmě jasné, že to nebyla Vaše chyba a že na podobné "technické úlety" ve vysílání nemáte žádný vliv. Jen mě trochu zaskočila informace tzv. "s křížkem po funuse" 😉 Asi jsem mohl reagovat jinak, takže se omlouvám, neměl jsem v úmyslu se Vás nějak dotknout, nebo dokonce slovně napadnout, pokud jste to tak pochopil. Citovat 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451754 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
penca Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 @Ondra - VodafoneOK, beru, věřím Ti a omlouvám se za trošku ostřejší reakci. Bohužel to zklamání z Vodafone TV je velké a technická podpora je prachbídná. Ve zpětném zhlédnutí pilotního dílu seriálu vysílaného na jedné z největších televizí v hlavním čase jste měli kritickou chybu a vypadá to, že to bylo Vodafone úplně jedno. Tady na fóru to zůstalo až do úterní opravy bez reakce a na FB admini lidem doporučují popsat závadu přes kontaktní formulář nebo mail, jako by nevěděli, že reakční doba na takové hlášení je delší, než doba dostupnosti zpětného zhlédnutí pořadu. To je fakt takový problém pro Dominika nebo Veroniku vyzkoušet, že ta chyba opravdu existuje a poslat prioritní ticket na helpdesk techniků, že je něco špatně? Co je to za firemní kulturu posílat platící zákazníky z jednoho typu podpory na jinou v rámci jedné společnosti? Měli byste u Vodafone HODNĚ zapracovat na uživatelské podpoře. Chyby se stávají, ale je potřeba je se ctí vyřešit a ne takto odbýt: https://www.facebook.com/176688316811/posts/10159936008841812/?sfnsn=mo https://www.facebook.com/176688316811/posts/10159938916446812/?sfnsn=mo 1 Citovat Super 500 Mb/s Super Komplet Compal, 4 x CA modul Brno - Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451756 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 9. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. února 2022 @penca Díky za zpětnou vazbu! Konkrétně tato situace vznikla tím, že Prima změnila vysílací časy na poslední chvíli, ale to už víte... Obecně na Facebooku nemáme možnost nahlašovat chyby, které se stanou u služby konkrétního zákazníka, "jen tak" - chybový ticket vždy musí být spojený se službou zákazníka, což jde zadat jedině po provedení ověření (to na veřejných platformách z bezpečnostních důvodů dělat nemůžeme). Na druhou stranu souhlasím, že pokud jde evidentně o plošnou chybu, v některých případech se to provést dá a tady by zrovna ta možnost byla. S kolegy to projdu. Obecně platí, že pro urgentní dotazy nebo nahlášení chyb je vždy nejrychlejší cestou zavolání na infolinku, kde se kolegové mohou doptat na podrobnosti, vědí, ke které službě a smlouvě se dotaz vztahuje a mohou případně požadavek poslat na správné místo nebo ho vyřešit rovnou. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451775 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardHorcic Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 Citovat "pro urgentní dotazy nebo nahlášení chyb je vždy nejrychlejší cestou zavolání na infolinku" S tím si dovolím ne tak úplně souhlasit. Dovolat se na infolinku je často nadlidský výkon a spíš dílo náhody. Zkoušel jsem to mockrát, a spojit se s operátorem se mi povedlo snad jen jednou, možná dvakrát v životě. A to jsem u Vodafonu prakticky od doby, kdy vstoupil na trh.... 😕 Citovat 300 Mb/s Jiná služba Komfort VTV Premium box Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60673-p%C5%99echod-na-vodafone-tv/page/39/#findComment-451776 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.