Odesláno 14. ledna 2022 3 roky Dobrý den, problém je, že odkdy je UPC pod Vodafone pravidelně vypadává internet. Ano, na stránkách vodafone neevidují žádné výpadky, internet pravidelně vypadává nebo jede 1/10 běžné rychlosti. Možná lépe jednou vidět než stokrát slyšet takže přikládám obrázek, kde je hezky videt rozdíl mezi včera večer a dnes (běžný stav) => https://ibb.co/ZLBGrFw Toto bohužel sleduji už několik měsíců, nakolik jsem nájemce a paní domácí to nemá chut nějak řešit, nemůžu to řešit ani na podpoře. Já nepotřebuji nějak osočovat poskytovatele, stačilo by mi logické vysvětlení nebo aspoň přiznat, že výkyvy existují. Také poprosím nepsat o tom jak si mám resetovat router atd., tyto běžné věci nepomáhají a hlavně problém mají všichni nájemci. Reset prvního routeru v baráku také nepomůže a o nějakém připojení na něj si můžu nechat zdát. Díky za případnou zpětnou vazbu. Jakub
Odesláno 14. ledna 2022 3 roky Dobré ráno, můžu poprosit o MAC modemu do soukromé zprávy? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 25. února 2022 3 roky Zdravím! Dostal jste prosím nějakou odpoveď? Je možno jí sdílet? Mám gigabit model, v tuto chvilku firmware 01.04.046.07.EURO.SIP a modem se každý den restartuje, většinou to stihne pod minuitu, ale když se to opakuje několikrát denně je to otravné. Technická podpora mi řekla že žádný problém nevidí.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.