Přejít na obsah

Nefunkcin internet Prosek Pískovcova 734/12


Přejít na řešení Vyřešil Marek-26,

Doporučené příspěvky

Návštěvník michal.vojvodik

Zdravim, vypadek internetu od 10 do 17.1. Vami zaslana informace:

"V průběhu této údržby může docházet ke krátkodobým výpadkům všech služeb (maximálně v řádu minut každý den)."

Asi si ze me delat prdel. Nejede to uz 3 dny

 

Ps: Restartoval jsem asi 30x

 

S pozdravem vas spokojeny zakaznik

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/
Sdílet na ostatní stránky

Kontaktuj telefonicky Vodafone.

Jinak na té adrese je uvedeno:

Začátek výpadku: 10. 01. 2022 08:00

Konec výpadku: 17. 01. 2022 17:00

Na vaší adrese se chystáme vylepšit kvalitu sítě a naše služby mohou proto být krátkodobě nedostupné. Údržbu plánujeme vždy mezi 8:00 až 17:00. Děkujeme vám předem za trpělivost.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Zdravím,

pokud to nejde vůbec i mimo tu dobu, tak to je třeba řešit. V případě, že se dělá ve vašem vchodě, výpadek by měl být maximálně okolo 2 hodin. V případ, že se pracuje na páteřní optické trase, tak výpadek může být i dvojnásobný. Již delší dobu probíhá v Praze upgrade sítě, protože je tam nejstarší síť a různorodá (UPC vzniklo sloučením několika kabelových společností + koupením dalších). Zároveň s tím na mnoha místech probíhá zkapacitnění sítě, díky dělení/přidávání optických nodů. Až budou práce dokončeny, bude na tom síť mnohem lépe, Vodafone má také mnohem vyšší standardy, takže se budují nové záložní trasy, řeší se zálohování energií ... to vše by mělo vést ke snížení počtu nenadálých výpadků a problémům na síti do budoucna. 

Každopádně aktuálně na této adrese není žádný modem offline, všechny se hlásí na síti. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník michal.vojvodik

"neni zadny modem offline..". To me docela pobavilo. Zvlaste kdyz i pri prihlaseni na ucet vodafonu do sekce: "Detaily a Restart Modemu" je napsano "Neaktivni"...

Vcera se mi konecne na strankach vodafonu podarilo najit nejake telefonni cislo pro exUPC (krasne schovane). Na email totiz nikdo nezareagoval.

Ted cekam na to jestli se nekdo ozve zpet po zadani pozadavku pres operatorku.

 

uz me ta sranda stala 500 za hotspot

S pozdravem MV

 

 

  • Centrum péče

@michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Návštěvník michal.vojvodik

 

před 2 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. 

Ja tam volal vcera a je to nahlasene na technickem oddeleni. Mel mi nekdo volat a nic...

Upraveno uživatelem michal.vojvodik

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...