Návštěvník michal.vojvodik Odesláno 14. ledna 2022 Sdílet Odesláno 14. ledna 2022 Zdravim, vypadek internetu od 10 do 17.1. Vami zaslana informace: "V průběhu této údržby může docházet ke krátkodobým výpadkům všech služeb (maximálně v řádu minut každý den)." Asi si ze me delat prdel. Nejede to uz 3 dny Ps: Restartoval jsem asi 30x S pozdravem vas spokojeny zakaznik Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 14. ledna 2022 Sdílet Odesláno 14. ledna 2022 Něco podobného jsem měl v listopadu. Trvalo to skoro měsíc a výpadky byly v řádu 60 - 120 minut 3 dny v týdnu. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450557 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. ledna 2022 Sdílet Odesláno 14. ledna 2022 Kontaktuj telefonicky Vodafone. Jinak na té adrese je uvedeno: Začátek výpadku: 10. 01. 2022 08:00 Konec výpadku: 17. 01. 2022 17:00 Na vaší adrese se chystáme vylepšit kvalitu sítě a naše služby mohou proto být krátkodobě nedostupné. Údržbu plánujeme vždy mezi 8:00 až 17:00. Děkujeme vám předem za trpělivost. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450558 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. ledna 2022 Sdílet Odesláno 14. ledna 2022 Zdravím, pokud to nejde vůbec i mimo tu dobu, tak to je třeba řešit. V případě, že se dělá ve vašem vchodě, výpadek by měl být maximálně okolo 2 hodin. V případ, že se pracuje na páteřní optické trase, tak výpadek může být i dvojnásobný. Již delší dobu probíhá v Praze upgrade sítě, protože je tam nejstarší síť a různorodá (UPC vzniklo sloučením několika kabelových společností + koupením dalších). Zároveň s tím na mnoha místech probíhá zkapacitnění sítě, díky dělení/přidávání optických nodů. Až budou práce dokončeny, bude na tom síť mnohem lépe, Vodafone má také mnohem vyšší standardy, takže se budují nové záložní trasy, řeší se zálohování energií ... to vše by mělo vést ke snížení počtu nenadálých výpadků a problémům na síti do budoucna. Každopádně aktuálně na této adrese není žádný modem offline, všechny se hlásí na síti. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450573 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník michal.vojvodik Odesláno 17. ledna 2022 Sdílet Odesláno 17. ledna 2022 "neni zadny modem offline..". To me docela pobavilo. Zvlaste kdyz i pri prihlaseni na ucet vodafonu do sekce: "Detaily a Restart Modemu" je napsano "Neaktivni"... Vcera se mi konecne na strankach vodafonu podarilo najit nejake telefonni cislo pro exUPC (krasne schovane). Na email totiz nikdo nezareagoval. Ted cekam na to jestli se nekdo ozve zpet po zadani pozadavku pres operatorku. uz me ta sranda stala 500 za hotspot S pozdravem MV Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450670 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 17. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 17. ledna 2022 @michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450675 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení Marek-26 Odesláno 17. ledna 2022 Řešení Sdílet Odesláno 17. ledna 2022 @michal.vojvodik V době kontroly byly všechny modemy online a komunikovaly. Teď už je situace jiná. Předáno k obvolání. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450681 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník michal.vojvodik Odesláno 17. ledna 2022 Sdílet Odesláno 17. ledna 2022 (upraveno) před 2 hodinami, Ondra - Vodafone napsal: @michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. Ja tam volal vcera a je to nahlasene na technickem oddeleni. Mel mi nekdo volat a nic... Upraveno 17. ledna 2022 uživatelem michal.vojvodik Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60676-nefunkcin-internet-prosek-p%C3%ADskovcova-73412/#findComment-450685 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.