Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

do svého Compal modemu od UPC jsem se dosud přihlašoval jen vlastním heslem. Nyní koukám, že se přihlašovací obrazovka změnila, nevím co mám zadat za jméno, kombinace admin + původní heslo nefunguje, nefunguje ani admin + heslo ze štítku z modemu, nemohu se tak přihlásit do nastavení. Pěkné to překvapení! Nevšiml jsem si žádného mailu/SMS upozorňující na to, že mi Vodafone zrazu zakáže přístup do nastavení vlastní sítě. Jsem pěkně nakrknutý, už to tu hodinu řeším a stále nic. Poradíte?

 

  • Slamb změnil název na Přístup do modemu Compal
Odesláno
  • Centrum péče

Hezký večer,

podle vašeho popisu máte nový firmware, v tom případě je uživatelské jméno "admin". Pokud vám přihlášení do administrace nefunguje, pomůže provedení továrního nastavení - pak bude fungovat výchozí heslo ze štítku na modemu. Tovární nastavení provedete tak, že na asi 15 sekund podržíte tlačítko reset (na modemu je označené). Po obnovení továrního nastavení bude modem nastavený jako při dodání (název a heslo k Wi-Fi podle údajů na štítku), můžete si je ale v administraci opět upravit. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Ještě zkus úplnou klasiku admin/admin nebo admin a heslo prázdné. Třeba se něco chytne.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Po upgradu Compalu mi fungovala kombinace admin / heslo ze štítku (neměnil jsem ho).

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Mě taky po upgradu bílého odkoupeného Compalu na to hnusné nové rozhraní funguje admin/číslo ze štítku

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno

Díky za rady, mě pomohlo zadat admin + původní heslo, ale na tuto změnu mohl někdo upozornit třeba emailem. Já testoval variabilní číslo zákazníka, email a nic. Ještě že tu máme forum :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community