Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den. Chci se zeptat nemáte někdo zkušenosti s posunutím vyúčtování? Potřeboval bych ho posunout cca. o 10 dnů. Ptám se jenom jestli to jde.

Děkuji Roman

Odesláno

Dobrý den,

jedná se o "jednorázovou akci" nebo potřebujete změnit zúčtovací období? 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Dobrý potřeboval bych změnit zúčtovací období, protože nám to práci dali i písemně. Děkuji předem 

Nedopsal jsem to celé. Dostali jsme v práci dodatky ke smlouvě, že mění datum splatnosti mezd z 2hého každý měsíc na 14tého.

Odesláno
  • Centrum péče

@romanst Hezký den, o změnu můžete požádat na Lince péče o zákazníky *77, v prodejnách nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum. Zúčtovací období máme 4., 10., 16., 20. nebo 25. den v měsíci. V tento den vystavujeme Vyúčtování, splatnost je pak cca +18 dní k tomu. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community