Odesláno 24. ledna 2022 3 roky Dobrý den. Chci se zeptat nemáte někdo zkušenosti s posunutím vyúčtování? Potřeboval bych ho posunout cca. o 10 dnů. Ptám se jenom jestli to jde. Děkuji Roman
Odesláno 24. ledna 2022 3 roky Dobrý den, jedná se o "jednorázovou akci" nebo potřebujete změnit zúčtovací období? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. ledna 2022 3 roky Dobrý potřeboval bych změnit zúčtovací období, protože nám to práci dali i písemně. Děkuji předem Nedopsal jsem to celé. Dostali jsme v práci dodatky ke smlouvě, že mění datum splatnosti mezd z 2hého každý měsíc na 14tého.
Odesláno 25. ledna 2022 3 roky Centrum péče @romanst Hezký den, o změnu můžete požádat na Lince péče o zákazníky *77, v prodejnách nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum. Zúčtovací období máme 4., 10., 16., 20. nebo 25. den v měsíci. V tento den vystavujeme Vyúčtování, splatnost je pak cca +18 dní k tomu. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.