Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, mám základní balíček v ceně internetu (TV Start), ale dnes není v TV části žádný signál, zkoušel jsem to proskenovat a nikde ani čárka. Včera ten signál ještě byl. Internet je funkční dál. Je to nějaká porucha nebo další "upgrade"? Používám pořád DVB-T1 přijímač.

Upraveno uživatelem Bucky Kid

Odesláno

Spíše porucha. Vypínal se jen Analog, DVB-T1 by mělo v síti normálně běžet.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Na technické říkali že s T1 končí.

Odesláno

Dnes ráno je TV signál zpět, nicméně operátorka mi včera do sluchátka tvrdila že v mé lokalitě DVB-T po kabelu skončilo, každopádně problém se vyřešil sám.

Odesláno

Spíše, ten problém někdo vyřešil 🙂 operátorka evidentně zaměnila analog s DVB-T. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community