Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Od včerejšího večera (minimálně) nefungují nahrávky ani zpětné zhlédnutí. Naskočí toto sdělení a nepomůže ani restart STB. Internet je normálně funkční. Protože nejde ani Vodafone TV připojením notebooku k TV, tak jsem dokonce přitáhl stolní PC k TV a propojil HDMI kabelem a hádejte, co se objevilo? Správně, chyba 1807. Už vážně nevím, jestli se mám smát, nebo jet na cetrálu někomu rozmlátit papulu.

IMG20220125203255.jpg

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň

Tato hláška se mi zobrazuje už od doby migrace do Vodafone tv, tedy od léta a to i několikrát za večer. 

Na infolince nejsou kompetentní to řešit, akorát vždy restartují router a nebo řeknou, že asi mám na tv slabý internet, což je nesmysl a i kdyby ano, já od nich žádné připojení ani nemám, jen ten jejich 50 Mbps aby tv vůbec jela co je k tv zdarma, takže si platím jen tv službu a jejich slabý net je problém jejich a ne můj. 

 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • Centrum péče

@tramin Hezký den, mrzí mě, že máte se zpětným sledováním potíže. Psal jste, že jste restartoval, zkoušel jste i reset boxu? Postup najdete níže. Pro jistotu také zkontrolujte kabely, jestli se něco neuvolnilo, i to se může stát... Kdyby nic z toho nepomohlo, tak se nám ozvěte, abychom to mohli řešit, ideálně telefonicky na *77 (z mobilu Vodafone) nebo 800777731. 

 

Jak resetovat box: V menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení TV Boxu - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234, změnu PINu zařídíte přes Můj Vodafone v sekci Služby - Set-top box. Provedením resetu nepřijdete o své případné nahrávky, pouze bude nutné znovu odsouhlasit podmínky používání a provést nalezení kanálů. Pozor - nepoužívejte tlačítko reset, umístěné na set-top boxu, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Centrum péče

@tramin Ano, v případě resetu boxu bohužel dojde ke smazání řazení programů.

@Medvěd Chápu, že to není populární rada, ale ono to opravdu velmi často pomůže. Ne vždy, to je jasné...

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Napadlo Vodafone, ze zapnout/vypnout napadne/zkusi kazdy jako prvni vec? Na tuhle radu nemusi pul hodiny cekat na infolince. To je porad dokola 😞

 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

@homberg Vodafone by si to přál, ale realita je jinde. Máme tu většinu lidí, kteří to neudělají, dalších pár procent, kteří tvrdí, že to udělali a přitom ne. Nebo tvrdí, že restartovali modem, ale ve skutečnosti vytáhli ze zásuvky STB. Takto bych mohl pokračovat. Statistika hovoří jasně. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...