Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Datová karta 30 GB.

1. Karta se aktivuje až vložením do telefonu? 

2. Kdy je expirace pro aktivaci.

3. Pokud aktivuji SIM v polovině měsíce, mám na vyčerpání 30GB jen do konce měsíce? Od 1. začíná další porce 30GB.

4. Co následuje po 3, resp. 6 měsících? Karta už se nedá dobít na 30GB/měs. za stejných podmínek? 

Odesláno
  • Centrum péče

Hezký večer, @RAKI, odpovídám 🙂

1) Ano, vložením do telefonu.

2) Kartu je třeba aktivovat do 6 měsíců od koupě, později nemůžeme zaručit, že bude stále funkční a bude ji možné aktivovat.

3) Vždy dostanete 3 celé měsíce + část z prvního měsíce podle toho, kdy aktivaci provedete.

4) Po vypršení nastavené nabídky můžete využít standardně nabízené balíčky nebo služby, 30GB balíček se obnovit nedá.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community