Odesláno 27. ledna 2022 v 10:2827. led 2022 Dobrý den, U UPC v moje UPC byl přehled přenesených dat za aktuální měsíc, případně i za předchozí měsíce. Ve Vodafone samoobsluze jsem nic takového nenašel. Blbě hledám nebo to tam opravdu není? Být by to tam mělo, už jen proto, že Vodafone sliboval že přechodem se nic nemění a absence počítadla už změna je. Děkuji Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 27. ledna 2022 v 11:0127. led 2022 Centrum péče Řešení Hezký den, @Ivo2003, chápu, že to může být zajímavé vědět 🙂 Tuto informaci však skutečně v samoobsluze nenajdete a zatím nemám informaci o tom, že by se tam měla objevit. Čerpání volných jednotek ukazujeme ve chvíli, kdy jde o omezený počet volných jednotek (minut/SMS/dat) a je tedy vhodné sledovat, kolik vám ještě zbývá. Na druhou stranu tam teď máte jiné podrobnosti a možnosti nastavení, které naopak nebyly v Moje exUPC. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 27. ledna 2022 v 11:4227. led 2022 jinak počítadlo dat má jak windows, tak android, applácký zařízení ho určitě budou mít taky 🤔 sice to neni souhrnnej údaj na jednom místě, ale aspoň pro nějakou představu to použitelný je - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.