Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

U UPC v moje UPC byl přehled přenesených dat za aktuální měsíc, případně i za předchozí měsíce. 

Ve Vodafone samoobsluze jsem nic takového nenašel. Blbě hledám nebo to tam opravdu není? 

Být by to tam mělo, už jen proto, že Vodafone sliboval že přechodem se nic nemění a absence počítadla už změna je. 

Děkuji 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Vyřešil Ondra - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

Hezký den, @Ivo2003,

chápu, že to může být zajímavé vědět 🙂 Tuto informaci však skutečně v samoobsluze nenajdete a zatím nemám informaci o tom, že by se tam měla objevit. Čerpání volných jednotek ukazujeme ve chvíli, kdy jde o omezený počet volných jednotek (minut/SMS/dat) a je tedy vhodné sledovat, kolik vám ještě zbývá. Na druhou stranu tam teď máte jiné podrobnosti a možnosti nastavení, které naopak nebyly v Moje exUPC. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

jinak počítadlo dat má jak windows, tak android, applácký zařízení ho určitě budou mít taky 🤔 sice to neni souhrnnej údaj na jednom místě, ale aspoň pro nějakou představu to použitelný je

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community