Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jan

Dobrý den.

Byl jsem přesunut z exupc na Vodafone. Mám pevnou linku, ale přednastavení pro hlasovou schránku z UPC mi nefunguje a hlavně ani kód který jsem vyťukal na pevné lince a dočasně, než jsem to zrušil si přesměroval hovor na jiné telefonní číslo.

Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Jan Hezký den, přesměrování můžete spravovat přes Můj Vodafone v sekci Služby (https://www.vodafone.cz/muj), případně zkuste zkrácené kódy podle nápovědy v přiloženém obrázku.

image.png

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451271
Sdílet na ostatní stránky

Tam u "Nastavení služby" při výběru pevné telefonní linky vidím jenom prázdnou plochu a nic nenastavit nelze. Před týdne šlo aspoň nastavit přesměrování...

https://i.imgur.com/01j51RT.jpeg

Upraveno uživatelem Marek-26
Upraven odkaz
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451284
Sdílet na ostatní stránky

@Adolf.Shitler možná to souvisí s problémem, který řeším vedle. Nejde mi přepínat nastavení některých služeb a zobrazuje si to samo, co uzná za vhodné. Zřejmě nějaký zásek na webu VF.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451286
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Adolf.Shitler Já vidím jen textový odkaz, ne obrázek 🙂 Každopádně pokud se něco v samoobsluze nenačítá, jak má, musíme to řešit k té konkrétní službě. Tak určitě neváhejte a případně zavolejte na 800770077, ať můžeme vyřešit.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451288
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jan

Děkuji.

Už jsem to řešil na lince. Kódy jsou jiné než u UPC. Ale pro změnu mi nejde nastavit záznamník. 🙂 Chce to heslo, které jsem nemohl zadat. Končilo to zasláním , vynulováním hesla. A tím jsem skončil. 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451299
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Jan Zkuste se prosím podívat na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/ostatni/hlasova-schranka/ - obsah je přizpůsobený pro mobil i pevnou linku, popisujeme tam i to, jak obnovit heslo nebo ho změnit na nové...

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451507
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...