Návštěvník Jan Odesláno 30. ledna 2022 Sdílet Odesláno 30. ledna 2022 Dobrý den. Byl jsem přesunut z exupc na Vodafone. Mám pevnou linku, ale přednastavení pro hlasovou schránku z UPC mi nefunguje a hlavně ani kód který jsem vyťukal na pevné lince a dočasně, než jsem to zrušil si přesměroval hovor na jiné telefonní číslo. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 30. ledna 2022 Sdílet Odesláno 30. ledna 2022 Nastavení by mělo jít už jenom v samoobsluze (ne přes telefon pomocí kódů), ale tam to bohužel aktuálně nefunguje taky. Takže jedině kontaktovat zákaznickou linku. 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451246 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 31. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 @Jan Hezký den, přesměrování můžete spravovat přes Můj Vodafone v sekci Služby (https://www.vodafone.cz/muj), případně zkuste zkrácené kódy podle nápovědy v přiloženém obrázku. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451271 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 31. ledna 2022 Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 (upraveno) Tam u "Nastavení služby" při výběru pevné telefonní linky vidím jenom prázdnou plochu a nic nenastavit nelze. Před týdne šlo aspoň nastavit přesměrování... https://i.imgur.com/01j51RT.jpeg Upraveno 31. ledna 2022 uživatelem Marek-26 Upraven odkaz Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451284 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 31. ledna 2022 Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 @Adolf.Shitler možná to souvisí s problémem, který řeším vedle. Nejde mi přepínat nastavení některých služeb a zobrazuje si to samo, co uzná za vhodné. Zřejmě nějaký zásek na webu VF. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451286 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 31. ledna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 @Adolf.Shitler Já vidím jen textový odkaz, ne obrázek 🙂 Každopádně pokud se něco v samoobsluze nenačítá, jak má, musíme to řešit k té konkrétní službě. Tak určitě neváhejte a případně zavolejte na 800770077, ať můžeme vyřešit. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451288 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 31. ledna 2022 Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 Proč se tady po napsání HTML odkazu nezobrazuje daný obrázek netuším (to je asi spíš otázka na admina fóra), ale ano, zavolám na zákaznickou linku. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451289 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jan Odesláno 31. ledna 2022 Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 Děkuji. Už jsem to řešil na lince. Kódy jsou jiné než u UPC. Ale pro změnu mi nejde nastavit záznamník. 🙂 Chce to heslo, které jsem nemohl zadat. Končilo to zasláním , vynulováním hesla. A tím jsem skončil. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451299 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 4. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 4. února 2022 @Jan Zkuste se prosím podívat na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/ostatni/hlasova-schranka/ - obsah je přizpůsobený pro mobil i pevnou linku, popisujeme tam i to, jak obnovit heslo nebo ho změnit na nové... Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451507 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jan Odesláno 4. února 2022 Sdílet Odesláno 4. února 2022 Děkuji. To jsem právě udělal. Ale hovor zpět s heslem byl hluchý. Pak následoval další hovor, jestli jsem se snažil změnit heslo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60731-pevn%C3%A1-linka-z%C3%A1znamn%C3%ADk/#findComment-451568 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.