Odesláno 30. ledna 2022 3 roky Dobrý den. Byl jsem přesunut z exupc na Vodafone. Mám pevnou linku, ale přednastavení pro hlasovou schránku z UPC mi nefunguje a hlavně ani kód který jsem vyťukal na pevné lince a dočasně, než jsem to zrušil si přesměroval hovor na jiné telefonní číslo. Děkuji za odpověď.
Odesláno 30. ledna 2022 3 roky Nastavení by mělo jít už jenom v samoobsluze (ne přes telefon pomocí kódů), ale tam to bohužel aktuálně nefunguje taky. Takže jedině kontaktovat zákaznickou linku. - - - - -
Odesláno 31. ledna 2022 3 roky Centrum péče @Jan Hezký den, přesměrování můžete spravovat přes Můj Vodafone v sekci Služby (https://www.vodafone.cz/muj), případně zkuste zkrácené kódy podle nápovědy v přiloženém obrázku. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 31. ledna 2022 3 roky Tam u "Nastavení služby" při výběru pevné telefonní linky vidím jenom prázdnou plochu a nic nenastavit nelze. Před týdne šlo aspoň nastavit přesměrování... https://i.imgur.com/01j51RT.jpeg Upraveno 31. ledna 2022 3 roky uživatelem Marek-26 Upraven odkaz - - - - -
Odesláno 31. ledna 2022 3 roky @Adolf.Shitler možná to souvisí s problémem, který řeším vedle. Nejde mi přepínat nastavení některých služeb a zobrazuje si to samo, co uzná za vhodné. Zřejmě nějaký zásek na webu VF. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 31. ledna 2022 3 roky Centrum péče @Adolf.Shitler Já vidím jen textový odkaz, ne obrázek 🙂 Každopádně pokud se něco v samoobsluze nenačítá, jak má, musíme to řešit k té konkrétní službě. Tak určitě neváhejte a případně zavolejte na 800770077, ať můžeme vyřešit. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 31. ledna 2022 3 roky Proč se tady po napsání HTML odkazu nezobrazuje daný obrázek netuším (to je asi spíš otázka na admina fóra), ale ano, zavolám na zákaznickou linku. - - - - -
Odesláno 31. ledna 2022 3 roky Děkuji. Už jsem to řešil na lince. Kódy jsou jiné než u UPC. Ale pro změnu mi nejde nastavit záznamník. 🙂 Chce to heslo, které jsem nemohl zadat. Končilo to zasláním , vynulováním hesla. A tím jsem skončil.
Odesláno 4. února 2022 3 roky Centrum péče @Jan Zkuste se prosím podívat na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/ostatni/hlasova-schranka/ - obsah je přizpůsobený pro mobil i pevnou linku, popisujeme tam i to, jak obnovit heslo nebo ho změnit na nové... Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 4. února 2022 3 roky Děkuji. To jsem právě udělal. Ale hovor zpět s heslem byl hluchý. Pak následoval další hovor, jestli jsem se snažil změnit heslo.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.