Návštěvník Sabov Vasyl Odesláno 31. ledna 2022 Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 Ahoj. Koupil jsem si v ČR SIM kartu vodafone, ale odešel do Německa. V ČR jsem to nestihl aktivovat a nyní není signál a není aktivován. Co bych měl dělat? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Řešení Ondra - Vodafone Odesláno 31. ledna 2022 Centrum péče Řešení Sdílet Odesláno 31. ledna 2022 @Sabov Vasyl Pěkný den, SIMku ze zahraničí bohužel aktivovat nemůžete. Můžeme vám s tím ale pomoct - pošlete nám na e-mail socialmediacz@vodafone.com zprávu s vysvětlením situace, o jaké jde telefonní číslo a přidejte sken SIM karty včetně větší plastové karty, ze které ji vylamujete (aby bylo viditelné výrobní číslo SIM). Pokud to bude možné, tak vám SIMku aktivujeme na základě doložených podkladů. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-451270 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MartinV Odesláno 19. července 2022 Sdílet Odesláno 19. července 2022 Dobry den, mam stejny problem jako pan Sabov. Koupil jsem si simku v CR, ale potreboval bych ji aktivovat z Londyna. Na zakaznicke lince mi velmi nevybirave rekli, ze 'to proste mozne neni'. Mohli byste mi poradit, co bych mohl delat? Predem dekuji. Martin Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-456499 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 19. července 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. července 2022 Dobrý den, @MartinV, postupujte v tomhle případě prosím úplně stejně, jak radil Ondra - pošlete nám na e-mail socialmediacz@vodafone.com zprávu s vysvětlením situace, o jaké jde telefonní číslo a přidejte sken SIM karty včetně větší plastové karty, ze které ji vylamujete (aby bylo viditelné výrobní číslo SIM). Pokud to bude možné, tak vám SIMku aktivujeme na základě doložených podkladů. Sem mi pak jen doplňte číslo vaší zprávy, ať se na to můžeme podívat přednostně 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-456500 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MartinV Odesláno 19. července 2022 Sdílet Odesláno 19. července 2022 Dobry den, predem moc dekuji. č.1317689. S pozdravem Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-456501 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník matthew Odesláno 16. září 2022 Sdílet Odesláno 16. září 2022 Dobry den, mam rovnaky problem. Poslal som mail č. 1377173 Viete s tym pomoct aj mne? Zelam pekny den Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-457550 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Veronika Kazimirova Odesláno 16. září 2022 Sdílet Odesláno 16. září 2022 Dobry den,mam rovnaký problém písala som emeil prosím o pomoc. 😟😢😥 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-457554 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 19. září 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. září 2022 Hezké ráno, @matthew, díky za číslo zprávy. Vše jsem dohledal a rovnou jsem váš požadavek zpracoval - odpověď byste měl mít během pár chvil v e-mailu 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-457646 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Veronika Kazimirova Odesláno 19. září 2022 Sdílet Odesláno 19. září 2022 1377212č.1377236 poslala som 2krat email lebo mi mevzalo foto 😊Ďakujem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-457650 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 19. září 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. září 2022 Dobré dopoledne, @Veronika Kazimirova, vidím, že kolega na zprávu odpovídal dnes, tak věřím, že bude všechno v pořádku 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/#findComment-457652 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.