Technikus Odesláno 19. ledna Sdílet Odesláno 19. ledna U mě kdysi vyšel den převodu na den, kdy jsem byl v roamingu 3. zóny - Egypt a SIM se normálně přihlásila do roamingové sítě a byl přenos v pořádku. Tak předpokládám, že v rámci EU to bude také dokončeno v pořádku? Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-467982 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 19. ledna Centrum péče Sdílet Odesláno 19. ledna Zdravím vás, @Faloutak, pokud došlo k převodu čísla od jiného operátora, je SIM už aktivní, tu manuálně už nijak zapnout nejde. Vzhledem k tomu, že jste v zahraničí, může mít ale potíže s přihlášením do sítě. To je potřeba řešit přímo na místě v telefonu. Doporučuji tak jednou za čas telefon, kde máte SIM kartu vloženou, restartovat (ze zkušenosti ostatních uživatelů, co řešili podobnou situaci, vím, že je to potřeba zkusit opakovaně). Dále také doporučuji vyzkoušet v nastavení telefonu vypnout automatické vyhledávání sítě a připojit se do jedné z nabízených sítí ručně... Ve Španělsku můžete využít sítě Vodafone, Telefonica Moviles España S.A., Xfera Moviles a Orange. 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-467992 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misha Odesláno 15. února Sdílet Odesláno 15. února Stejny problem, ziji v Anglii a nutne potrebuji aktivovat SIM kartu kvuli bankovnictvi. Cislo zpravy: 1866928 1 Citovat - - - - Ceska Republika Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-468792 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RSi Odesláno 13. března Sdílet Odesláno 13. března Dobry den, prosim o aktivaci sim karty, ktera je v zahranici. Poslal jsem pozadavek mailem a registrovan je pod cislem 1891514. Diky moc RS 1 Citovat - - - - CZ Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-469806 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zuzik Odesláno 3. dubna Sdílet Odesláno 3. dubna Dobrý den, prosím. Číslo: 1906685 1 Citovat - - - - Hradec Králové Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-470286 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubV Odesláno 20. dubna Sdílet Odesláno 20. dubna Zdravím, totožný problem. Email som uz pisal, č. 1922997. Velka vdaka za pomoc. 1 Citovat Start Basic Základní Compal CH7465 CZ Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-470738 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterR Odesláno 30. dubna Sdílet Odesláno 30. dubna Dobrý deň, mám podobný problém - pri vybavovaní prenosu ma Váš kolega ubezpečil že prenos stihneme do konca týždňa, bohužiaľ sa tak nestalo a zostal som na služobnej ceste v ES bez aktivovanej SIM a tarifu. Email c. 1929643 Vopred ďakujem za pomoc. Citovat Super DSL Premium 5G - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-471067 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterR Odesláno 10. května Sdílet Odesláno 10. května Dobrý deň, už s Vami riešim túto situáciu 3. týždeň, po 2 opakovaných pokusoch o prenos čísla SIM stále nie je aktívna, Váš kolega na telefonickom supporte sa ma pri poslednej konverzácii dokonca pokúsil gaslightovať že SMS od Vodafone, ktorú som mal pre očami mi neprišla. Ak je toto ukážka služieb, ktoré od Vás budem dostávať aj po prehode ku Vodafone tak si radšej idem hľadať iného operátora. Viete ma prosím prepojiť s niekým dostatočne seniorným, kto situáciu dokáže vyriešiť, alebo mám aj so zvyškom služieb od Vás odísť inde? Citovat Super DSL Premium 5G - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-471389 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 13. května Centrum péče Sdílet Odesláno 13. května Dobrý den, @PeterR, vidím, že se tím případem zabývá moje kolegyně v komunikaci číslo 1929643. Víc v tuto chvíli udělat nedokážu. Mrzí mě takové komplikace a věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-471472 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterR Odesláno 20. května Sdílet Odesláno 20. května Dobrý deň, opäť sa pripomínam po ďalšom týždni bez riešenia ani kontaktu od vášho supportu. Posledné čo som pred týždňom počul bolo "ja vám bohužiaľ neviem pomôcť ani vám povedať kto alebo kedy bude môcť" - transparencia milá, ale problém to bohužiaľ nerieši. Máte prosím niekoho schopného tieto veci riešiť, alebo už to hráte do stratena? Citovat Super DSL Premium 5G - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60734-aktivace-sim-v-zahrani%C4%8D%C3%AD/page/3/#findComment-471830 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.