Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

U mě kdysi vyšel den převodu na den, kdy jsem byl v roamingu 3. zóny - Egypt a SIM se normálně přihlásila do roamingové sítě a byl přenos v pořádku. 

Tak předpokládám, že v rámci EU to bude také dokončeno v pořádku? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Zdravím vás, @Faloutak, pokud došlo k převodu čísla od jiného operátora, je SIM už aktivní, tu manuálně už nijak zapnout nejde. Vzhledem k tomu, že jste v zahraničí, může mít ale potíže s přihlášením do sítě. To je potřeba řešit přímo na místě v telefonu. Doporučuji tak jednou za čas telefon, kde máte SIM kartu vloženou, restartovat (ze zkušenosti ostatních uživatelů, co řešili podobnou situaci, vím, že je to potřeba zkusit opakovaně).  Dále také doporučuji vyzkoušet v nastavení telefonu vypnout automatické vyhledávání sítě a připojit se do jedné z nabízených sítí ručně... Ve Španělsku můžete využít sítě Vodafone, Telefonica Moviles España S.A., Xfera Moviles a Orange. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Stejny problem, ziji v Anglii a nutne potrebuji aktivovat SIM kartu kvuli bankovnictvi.

Cislo zpravy: 1866928

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Dobry den,

prosim o aktivaci sim karty, ktera je v zahranici. Poslal jsem pozadavek mailem a registrovan je pod cislem 1891514.

Diky moc

RS

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Dobrý den, prosím. Číslo: 1906685

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Zdravím, totožný problem. Email som uz pisal,  č. 1922997.

Velka vdaka za pomoc.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dobrý deň,

mám podobný problém - pri vybavovaní prenosu ma Váš kolega ubezpečil že prenos stihneme do konca týždňa, bohužiaľ sa tak nestalo a zostal som na služobnej ceste v ES bez aktivovanej SIM a tarifu. Email c. 1929643

Vopred ďakujem za pomoc.

  • Super DSL
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dobrý deň,

už s Vami riešim túto situáciu 3. týždeň, po 2 opakovaných pokusoch o prenos čísla SIM stále nie je aktívna, Váš kolega na telefonickom supporte sa ma pri poslednej konverzácii dokonca pokúsil gaslightovať že SMS od Vodafone, ktorú som mal pre očami mi neprišla. Ak je toto ukážka služieb, ktoré od Vás budem dostávať aj po prehode ku Vodafone tak si radšej idem hľadať iného operátora.

Viete ma prosím prepojiť s niekým dostatočne seniorným, kto situáciu dokáže vyriešiť, alebo mám aj so zvyškom služieb od Vás odísť inde?

  • Super DSL
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @PeterR, vidím, že se tím případem zabývá moje kolegyně v komunikaci číslo 1929643. Víc v tuto chvíli udělat nedokážu. Mrzí mě takové komplikace a věřím, že to bude co nejdřív v pořádku.

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Dobrý deň, opäť sa pripomínam po ďalšom týždni bez riešenia ani kontaktu od vášho supportu. Posledné čo som pred týždňom počul bolo "ja vám bohužiaľ neviem pomôcť ani vám povedať kto alebo kedy bude môcť" - transparencia milá, ale problém to bohužiaľ nerieši. Máte prosím niekoho schopného tieto veci riešiť, alebo už to hráte do stratena?

  • Super DSL
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community