Odesláno 19. ledna 2024 v 07:3319. led 2024 U mě kdysi vyšel den převodu na den, kdy jsem byl v roamingu 3. zóny - Egypt a SIM se normálně přihlásila do roamingové sítě a byl přenos v pořádku. Tak předpokládám, že v rámci EU to bude také dokončeno v pořádku? Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 19. ledna 2024 v 11:1719. led 2024 Centrum péče Zdravím vás, @Faloutak, pokud došlo k převodu čísla od jiného operátora, je SIM už aktivní, tu manuálně už nijak zapnout nejde. Vzhledem k tomu, že jste v zahraničí, může mít ale potíže s přihlášením do sítě. To je potřeba řešit přímo na místě v telefonu. Doporučuji tak jednou za čas telefon, kde máte SIM kartu vloženou, restartovat (ze zkušenosti ostatních uživatelů, co řešili podobnou situaci, vím, že je to potřeba zkusit opakovaně). Dále také doporučuji vyzkoušet v nastavení telefonu vypnout automatické vyhledávání sítě a připojit se do jedné z nabízených sítí ručně... Ve Španělsku můžete využít sítě Vodafone, Telefonica Moviles España S.A., Xfera Moviles a Orange. - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 15. února 2024 v 13:5815. úno 2024 Stejny problem, ziji v Anglii a nutne potrebuji aktivovat SIM kartu kvuli bankovnictvi. Cislo zpravy: 1866928
Odesláno 13. března 2024 v 20:5513. břez 2024 Dobry den, prosim o aktivaci sim karty, ktera je v zahranici. Poslal jsem pozadavek mailem a registrovan je pod cislem 1891514. Diky moc RS
Odesláno 20. dubna 2024 v 17:1720. dub 2024 Zdravím, totožný problem. Email som uz pisal, č. 1922997. Velka vdaka za pomoc.
Odesláno 30. dubna 2024 v 12:4530. dub 2024 Dobrý deň, mám podobný problém - pri vybavovaní prenosu ma Váš kolega ubezpečil že prenos stihneme do konca týždňa, bohužiaľ sa tak nestalo a zostal som na služobnej ceste v ES bez aktivovanej SIM a tarifu. Email c. 1929643 Vopred ďakujem za pomoc. Super DSL Premium 5G - - Brno
Odesláno 10. května 2024 v 08:2810. kvě 2024 Dobrý deň, už s Vami riešim túto situáciu 3. týždeň, po 2 opakovaných pokusoch o prenos čísla SIM stále nie je aktívna, Váš kolega na telefonickom supporte sa ma pri poslednej konverzácii dokonca pokúsil gaslightovať že SMS od Vodafone, ktorú som mal pre očami mi neprišla. Ak je toto ukážka služieb, ktoré od Vás budem dostávať aj po prehode ku Vodafone tak si radšej idem hľadať iného operátora. Viete ma prosím prepojiť s niekým dostatočne seniorným, kto situáciu dokáže vyriešiť, alebo mám aj so zvyškom služieb od Vás odísť inde? Super DSL Premium 5G - - Brno
Odesláno 13. května 2024 v 06:3313. kvě 2024 Centrum péče Dobrý den, @PeterR, vidím, že se tím případem zabývá moje kolegyně v komunikaci číslo 1929643. Víc v tuto chvíli udělat nedokážu. Mrzí mě takové komplikace a věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 20. května 2024 v 21:0620. kvě 2024 Dobrý deň, opäť sa pripomínam po ďalšom týždni bez riešenia ani kontaktu od vášho supportu. Posledné čo som pred týždňom počul bolo "ja vám bohužiaľ neviem pomôcť ani vám povedať kto alebo kedy bude môcť" - transparencia milá, ale problém to bohužiaľ nerieši. Máte prosím niekoho schopného tieto veci riešiť, alebo už to hráte do stratena? Super DSL Premium 5G - - Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.