Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Už to psal i marek-81, že nemožnost přetáčení reklam je běžné i jinde ve světě, to skutečně není o nějakém zastaralém a nefunkčním business modelu (spíš se dá dokonce říct, že je tomu přesně opačně).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

@Adolf.Shitler Já dovedu pochopit očekávání, že když si někdo zaplatí reklamu v určitém vysílacím čase, uvidí tu reklamu diváci v tomto čase. Cokoliv navíc je bonus. Ještě nedávno žádné zpětné sledování ani neexistovalo, v současné době je to většinou placená služba. Pokud v konkurenčním prostředí existuje placené video-on-demand bez reklam, samozřejmě, že se očekávání diváků změní.

 

Opravdu tyto restriktivní praktiky vnímám jako neschopnost přizpůsobit se trhu takovým způsobem, který nezhoršuje kvalitu služeb.

Upraveno uživatelem janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Jenomže právě v tom čase ji divák neuvidí, protože se dívá až zpožděně a reklamu záměrně vynechává. Ono to blokování ale není jenom u netové televize, ale někde se používá i u satelitního, kabelového a terestriálního (pokud je placené) vysílání, kde to znemožňuje CI+. Prostě inzerenti nechtějí, aby se divák nějak snadno mohl reklam zbavit.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Vodafone DE to ma pri privatnych TV v HD (RTL skupina, nedavno aj ProSieben/SAT1) vo svojich STB, ze je zakazane preskakovanie reklam iba pri replay/timeshift - ak je nahravanie naprogramovane vopred (ako udalost), tak je preskakovanie povolene v zazname.. SD verzie su bez obmedzeni.

CI+ moduly maju casovy limit, pocas ktoreho je mozne prehrat zaznam (zmeni sa dekodovaci kluc).. stream sa musi ukladat zakodovany podla specifikacie.. su niektore STB, ktore urobia oneskorene dekodovanie streamu este pocas platnosti povodneho kluca a zmenia zaznam na dekodovany bez obmedzeni.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
před 6 minutami, Adolf.Shitler napsal:

Jenomže právě v tom čase ji divák neuvidí, protože se dívá až zpožděně a reklamu záměrně vynechává. Ono to blokování ale není jenom u netové televize, ale někde se používá i u satelitního, kabelového a terestriálního (pokud je placené) vysílání, kde to znemožňuje CI+. Prostě inzerenti nechtějí, aby se divák nějak snadno mohl reklam zbavit.

To je ovšem zase problém inzerentů. Možná by měli více investovat do reklam v jiných médiích (ve 21. století asi především na internetu) a nemít přemrštěná očekávání. Televizi už mnoha lidem znechutili natolik, že ji nesledují vůbec, ať už živě nebo zpětně. To je realita.

Je to snad princip nabídka, poptávka, ne? Mě jakožto konzumenta nezajímá, jak si na sebe služba vydělá. Jde mi o to, jak moc bude pro mě atraktivní a kolik jsem za ni ochoten zaplatit. Možná se ještě stále najde dost lidí, kteří akceptují televizi v této podobě, ale osobně moc nechápu proč...

Upraveno uživatelem janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Počet diváků televize se nijak zásadně nemění, k tomu si stačí dohledat různá měření sledovanosti a průzkumy. Na otravnou reklamu si pak lze i docela dobře zvyknout, prostě v jejím průběhu se člověk věnuje něčemu jinému (toaleta, cigárko, sociální sítě apod.)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

A to je přesně to, co nechápu. Proč si vůbec inzerent platí za reklamu, na kterou normální člověk stejně nekouká, protože nechce?

Jaký je reálný rozdíl v tom, jestli se v době reklamy zabavím jinak, nebo tu reklamu přetočím, hm?

Upraveno uživatelem janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Ne každý tak uvažuje, že v době reklamy dělá něco jiného. Lze si představit, že část diváků prostě setrvá u obrazovky po celou dobu, resp. když nějaká mamina vaří a stará se o dítě a o domácnost, tak prostě ráno zapne svůj oblíbený program a nechá ho puštěný celý den, ať je tam reklama nebo není. A nějak podvědomě tu reklamu prostě přijímá. Oni mají inzerenti dobře zmáknuté jak na to...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

@janmichaelvincentno právě že tento revoluční byznys tu funguje nějakých 50 let a je stále na vrcholu. Ale samozřejmě pro zloděje, co jsou zvyklí krást filmy na internetu je sledování reklam vopruz, to chápu. Tito lidé by nejradši měli všechno zadarmo. Reklama je jeden z největších vynálezů tržní ekonomiky který tu s námi bude ještě desítky let a těch pár remcalů na fórech s tím nic nenadělaji. Naštěstí.

@Adolf.Shitlerpřesně. Já třeba u reklamy setrvávám. Ne vždy, ale většinou ano. Mě nevadí. 

  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 2
  • Basic
  • Red Basic
  • -, Základní
  • -, CA modul
  • Brno
2 hours ago, Ondra - Vodafone said:

Přesně na to jsem ale reagoval - VTV má funkci Pokračovat ve sledování. Pokud něco rozkoukáte, druhý den si to můžete pustit a pokračovat tam, kde jste skončili 🙂

Ale to bude fungovat jen pokud to cíleně pozastavím. Pokud prostě odejdu nebo usnu , tak pořad běží dál, ale já ho nevidím a potřebuju ho pustit znovu.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...