Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vypnul jsem automatické vypínání boxu po 4 hodinách. Vzhledem k tomu jak moc funkční (nebo spíš nefunkční) je dodávaný ovladač, tak občas večer se sice vypne televize, ale nevypne se box. Následující den je celkem významně zahřátý, ale hlavně zatuhlý, takže se musí resetovat tlačítkem.

Je to tak normální? Teda myslím jako normální pro tenhle box, jinak to normální není, to je jasný... 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60746-p%C5%99eh%C5%99%C3%ADv%C3%A1n%C3%AD-vtv-premium-boxu/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Hezký večer, 

obecně takové potíže hlášené nemáme. Při delší činnosti může mít box vyšší teplotu, to není neobvyklé, neměl by ale vyloženě "topit". A samozřejmě je dobré ho mít "na vzduchu", aby nebyl něčím přikrytý, nebyl v těsném prostoru atp. 

Zatuhnutí by nastávat určitě takto běžně nemělo, pokud k tomu dojde, doporučujeme na chvíli vytáhnout z elektřiny, pak případně provést reset přes menu set-top boxu (tlačítko reset není dobrý nápad, může způsobit v konečném důsledku i nefunkčnost boxu). 

Pokud byste na příčinu nepřišel a potíže by trvaly, tak bude potřeba to nechat prověřit kolegy z technické podpory, ti by pak případně navrhli další postup. To můžete udělat telefonicky na 800777731 nebo nám můžete napsat zprávu přes https://tam.je/forum a my vše předáme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Díky, zkusil jsem reset nastavení a nijak kreativně jsem už do něj nezasahoval, takže teď se dá říct, že box je v defaultu. Nicméně díky tomu (resp. díky tomu, že jsem musel znovu spárovat ovladač s televizorem, tak jsem objevil chybu v návodu pro párování - s tlačítkem označeným číslem 11 určitě nikdo nedokáže změnit nastavení vstupu televizoru. Ovšem tím neoznačeným pod ním by už to jít mohlo 🙂

 

Nicméně tedy dvě poznámky - umístit na bok zařízení tak nebezpečné tlačítko, jako je to resetovací (navíc hned vedle zapínacího tlačítka) je opravdu designerský majstrštyk - ovšem pokud to dělal stejný člověk, jako navrhoval dálkové ovládání (doufám, že za tu prohlubeň kolem středového tlačítka skončí v pekle), tak se to dá pochopit. No a pak mi trochu uniká proč zařízení v pohotovostním režimu má stejnou teplotu přes 40 stupňů  (a tedy i patrně spotřebu), jako za běžného provozu - resp. přijde mi trochu odvážné to označovat jako pohotovostní režim.

 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Centrum péče

@CableG O který návod prosím jde? Na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/sparovani-dalkoveho-ovladani/ jsem se díval, že to máme v pořádku.

Na boku není resetovací tlačítko, tam je tlačítko pro Wi-Fi. To "nebezpečné" reset tlačítko je na zadní straně a jen tak se zmáčknout nedá 🙂 

 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Aha, už rozumím, ono je to formulované tak, že to tlačítko je to neoznačené tlačítko pod tlačítkem číslo 11 😂 Ani nevím proč, teď se mi vybavily některé přednášky z divadla Járy Cimrmana - když se pozorně podíváte na čtvrtého muže zleva, možná pohodlněji se bude hledat jako druhý zprava - tak to Cimrman není. 🤷🏻‍♂️

 

Tlačítko na boku se symbolem šipek v kruhu je tlačítko pro WiFi? Vida, tipoval jsem reset, v návodu popsané nikde není (a nebo se mi ho alespoň nedaří najít). Každopádně jeho stisknutí můj box zrestartuje 🙂

 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Centrum péče

Je to WPS tlačítko (to se zatočenými šipkami), takže je to další alternativa, jak box připojit k Wi-Fi síti. Jinak to jde také přes menu samozřejmě... Určitě by to nemělo provádět restart, to by bylo něco špatně a doporučoval bych to řešit s kolegy z technické podpory. 

image.png

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Jojo, to je ono. Uvidím jak se to bude chovat a pak se rozhodnu co dál. Vzhledem k tomu, že mi kolegové na prodejně omylem zrušili pronájem jednoho starého Kaonu a jejich jediné řešení je, abych jim ho tedy donesl a vzal si místo něj VTV, se dostávám trochu k otázce zda spíš nevrátím na prodejně i tenhle box a vypovím smlouvu na televizi.

@Ondra - VodafoneUž mám odpozorováno určité typické a opakovatelné chování set-top boxu - pokud je vypnutý delší dobu, tak první zapnutí způsobí, že se na televizi objeví nápis “Signál není podporovaný. Zkontrolujte výstup ze zařízení.” V tu chvíli na boxu normálně svítí bílá kontrolka. Pokud set-top box ovladačem vypnu a zapnu, tak se objeví logo VF a box normálně naběhne. Vyzkoušeno opakovaně. Nastavení úsporného režimu na to nemá vliv, dělá to v obou.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Centrum péče

Diskuzi ohledně pronájmu jsem zaznamenal, řešíme to a snad se podaří. Kolegyně vám pak dá vědět do e-mailu 🙂

@CableG Set-top box se nám podařilo opět zprovoznit, kolegyně vám to ještě potvrdí do e-mailu, až bude online. Ale píšu to zčerstva, abyste věděl, že na víkend ho už můžete zase využívat 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...