Návštěvník Lesuzdar Odesláno 4. února 2022 Sdílet Odesláno 4. února 2022 Zdravim, menil jsem si nedavno banku a tak jsem chtel zmenit i ucet pro inkaso. Jenze kdyz jsem na webu prisel na misto, kde se inkaos nastavuje, tak tam byla jen zelena fajvka znacici, ze je inkaos aktivni a nikde zadna moznost inkaso zmenit nebo zrusit. To opravdu musim kvuli takove prkotine volat operatora? Krom toho, ze ziju v zahranici a takovy hovor budu muset platit podle roamingoveho tarifu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ost-plus@seznam.cz Odesláno 4. února 2022 Sdílet Odesláno 4. února 2022 Nemělo by se nejdříve inkaso zrušit ve své předchozí bance ? a pak zřídit nové ? Citovat Super - Základní Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451523 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 4. února 2022 Sdílet Odesláno 4. února 2022 Třeba ti pomůže tento návod: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451531 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 4. února 2022 Sdílet Odesláno 4. února 2022 (upraveno) Já tu možnost změny účtu tam mám. 😜 Upraveno 4. února 2022 uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451537 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 4. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 4. února 2022 @Lesuzdar Hezké odpoledne, ještě bych doplnil k příspěvkům výše, že je důležité, abyste se přihlašoval nejlépe administrátorským heslem. Úroveň přístupu vidíte ve webové samoobsluze v nabídce Účet (červená nabídka se siluetou postavy), kde je zobrazeno, jaká oprávnění máte k dispozici. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451542 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
athlon1096 Odesláno 4. února 2022 Sdílet Odesláno 4. února 2022 Zdravím, Já tam mám Administrátor. U služby mám zeleně odfajfkováno SIPO. Ale není tam červený čtvereček, kde bych to mohl změnit na inkaso. Dle návodu jsem si nastavil inkaso v george cs. Citovat 150 Mb/s - Start upc modem technicolor 7200 Jindřichův Hradec Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451563 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 5. února 2022 Sdílet Odesláno 5. února 2022 @athlon1096 řešil jsem koncem roku u tchánů - přechod ze SIPO na inkaso mi museli (resp. zrušení SIPO) udělat první krok ve VF na zákaznické lince. Jinak to nešlo. Pak jsem vše donastavil sám. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451572 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
athlon1096 Odesláno 7. února 2022 Sdílet Odesláno 7. února 2022 Zavolal jsem na hvězdička 77 dnes v 8h ráno. Po hodině se mi ozvala slovenská operátorka. Vysvětlovala mi, že na slovensku mají všechno jinak (předčíslí, kód banky...) Odkázala mě na prodejnu, tu mám 60 km daleko, tak že to vyřešíme jinak. Do 14 dní mi přijde SMS o změně. Takže 15.2. ještě zaplatím tu 2násobnou částku ze Sipo, která se mi pak vrátí na Inkaso. Specifický symbol pak zadají oni (Vodafone) a ne banka, jak mají v návodu. Mají to trochu složitější, ale konečně se něco řeší. Děkuji za rady. Citovat 150 Mb/s - Start upc modem technicolor 7200 Jindřichův Hradec Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451643 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 7. února 2022 Sdílet Odesláno 7. února 2022 (upraveno) V kterým návodě je chyba? Já na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ jasně vidím: Nezadávejte variabilní ani specifický symbol. To stejné je i v samoobsluze, resp. jenom zadat číslo účtu. Co je na SK netuším, řešíme tu Vodafone Czech Republic, ne? Upraveno 7. února 2022 uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451647 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 8. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 8. února 2022 @athlon1096 Pokud teď máte SIPO, tak je potřeba o změnu požádat na Lince péče o zákazníky, protože SIPO nově nenabízíme a proti jiným způsobům platby má výrazné odlišnosti. Kolegové vám na základě požadavku následně vytvoří nového plátce (změní se specifický symbol) a nastaví jako způsob platby inkaso. Pak si ho už také budete moct měnit podle libosti, kdybyste inkaso někdy v budoucnu chtěl změnit na něco jiného (na SIPO se však vrátit nelze). Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60753-zmena-inkasa-neni-mozna-pres-web/#findComment-451689 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.