Odesláno 4. února 2022 3 roky Zdravim, menil jsem si nedavno banku a tak jsem chtel zmenit i ucet pro inkaso. Jenze kdyz jsem na webu prisel na misto, kde se inkaos nastavuje, tak tam byla jen zelena fajvka znacici, ze je inkaos aktivni a nikde zadna moznost inkaso zmenit nebo zrusit. To opravdu musim kvuli takove prkotine volat operatora? Krom toho, ze ziju v zahranici a takovy hovor budu muset platit podle roamingoveho tarifu.
Odesláno 4. února 2022 3 roky Nemělo by se nejdříve inkaso zrušit ve své předchozí bance ? a pak zřídit nové ? Super - Základní Compal CH7465 Teplice
Odesláno 4. února 2022 3 roky Třeba ti pomůže tento návod: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 4. února 2022 3 roky Já tu možnost změny účtu tam mám. 😜 Upraveno 4. února 2022 3 roky uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 4. února 2022 3 roky Centrum péče @Lesuzdar Hezké odpoledne, ještě bych doplnil k příspěvkům výše, že je důležité, abyste se přihlašoval nejlépe administrátorským heslem. Úroveň přístupu vidíte ve webové samoobsluze v nabídce Účet (červená nabídka se siluetou postavy), kde je zobrazeno, jaká oprávnění máte k dispozici. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 4. února 2022 3 roky Zdravím, Já tam mám Administrátor. U služby mám zeleně odfajfkováno SIPO. Ale není tam červený čtvereček, kde bych to mohl změnit na inkaso. Dle návodu jsem si nastavil inkaso v george cs. 150 Mb/s - Start upc modem technicolor 7200 Jindřichův Hradec
Odesláno 5. února 2022 3 roky @athlon1096 řešil jsem koncem roku u tchánů - přechod ze SIPO na inkaso mi museli (resp. zrušení SIPO) udělat první krok ve VF na zákaznické lince. Jinak to nešlo. Pak jsem vše donastavil sám. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 7. února 2022 3 roky Zavolal jsem na hvězdička 77 dnes v 8h ráno. Po hodině se mi ozvala slovenská operátorka. Vysvětlovala mi, že na slovensku mají všechno jinak (předčíslí, kód banky...) Odkázala mě na prodejnu, tu mám 60 km daleko, tak že to vyřešíme jinak. Do 14 dní mi přijde SMS o změně. Takže 15.2. ještě zaplatím tu 2násobnou částku ze Sipo, která se mi pak vrátí na Inkaso. Specifický symbol pak zadají oni (Vodafone) a ne banka, jak mají v návodu. Mají to trochu složitější, ale konečně se něco řeší. Děkuji za rady. 150 Mb/s - Start upc modem technicolor 7200 Jindřichův Hradec
Odesláno 7. února 2022 3 roky V kterým návodě je chyba? Já na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ jasně vidím: Nezadávejte variabilní ani specifický symbol. To stejné je i v samoobsluze, resp. jenom zadat číslo účtu. Co je na SK netuším, řešíme tu Vodafone Czech Republic, ne? Upraveno 7. února 2022 3 roky uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 8. února 2022 3 roky Centrum péče @athlon1096 Pokud teď máte SIPO, tak je potřeba o změnu požádat na Lince péče o zákazníky, protože SIPO nově nenabízíme a proti jiným způsobům platby má výrazné odlišnosti. Kolegové vám na základě požadavku následně vytvoří nového plátce (změní se specifický symbol) a nastaví jako způsob platby inkaso. Pak si ho už také budete moct měnit podle libosti, kdybyste inkaso někdy v budoucnu chtěl změnit na něco jiného (na SIPO se však vrátit nelze). Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.