Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Existuje přímá linka na ExUPC techniky? Když jsem měl dříve s UPC problém, zavolal jsem, do 10 minut vyřešeno. Dnes si mě přepojují 3-4 Vodafone lidé a nic 😞 Na lince, kde má být  70Mbps upload mám od rána cca 10Mbps, ztrátovost packetů 10%, a "nejodbornější" člověk na lince mi povídá, že "ping vypadá v pořádku". Nulové vědomosti, neschopnost řešit problém.

 

Takto to nejde...

 

Nehledě na to, že dle mého tarifu mám mít 70Mbps upload, ale nastaveno je 60Mbps, už 10 dní to nikdo není schopen řešit.

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60754-p%C5%99%C3%ADm%C3%A1-linka-na-technickou-podporu-exupc/
Sdílet na ostatní stránky

Přímá linka čí číslo neexistuje. Za UPC byla volba v IVR, nevím, jak je to u Vodafone. 

 

Každopádně volat nemá smysl, rušení, v řešení.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Měl jsem šanci si tohle v lednu vyzkoušet a je to fakt tristní.

Jednou mě dokonce zachraňoval hodný člověk na čísle, kde byla podpora UPC pro firemní zákazníky, protože na Vodafone se prostě dovolat nedalo a když už se člověk dostal na operátora (30 minut čekání žádná míra), tak se operátor nedovolal na techniky. Kapitola sama o sobě byla připravenost operátorů na produkty exUPC.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Problém je, že s UPC jsem byl přepojen na člověka, prvního, který mi hned dokázal odborně pomoci. Dnes po třetím přepojení jsem furt u operátorky, která ví kulové 😞 Jo, a volám 800 77 77 31

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost

Jako firemní zákazník volám na 800 77 77 80 a není v tom zjevně rozdíl. Dokonce několikrát jsem se od operátorů dozvěděl, že jim to technici opravdu neberou - nejlepší byla věta "já se tam zkusím dovolat, dneska už mi to jednou vzali".

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Návštěvník Leoš

Dnes jsem volal několikrát a vždy mne z technické podpory přepojili na technickou podporu, kde mi nakonec řekl, že to předají na technickou podporu.

Velice hloupé je také menu. Když si zvolíte, že voláte kvůli poruše, tak místo toho aby se v dalším kroku zeptali o jakou poruchu se jedná, tak se zeptají jestli chcete pomost s ovládáním STB, nebo chcete pomoc s připojením nějaké služby!  

Zřejmě se snaží vytočit klietny než je přepojí k operátotovi.

Chudáci operátoři ....

I neznalost samotných techniků je občas až smutná.

Nedávno jsem s rodinným příslušníkem řešil problém. Smlouva byla přepsána na něj, po asi 20 letech na někom jiném. Během přepisu asi došlo k chybě, jelikož VTV box se rozbil.

Nejdříve fungovalo pouze lineární DVB-C vysílání, bez EPG atd. Po resetování vše fungovalo, všiml jsem si že DVB-C rádia zmizela. Odpojil jsem VTV Box od koaxu a program jel dál. 
Volal jsem tedy do Vodafonu, kdy jsem popsal situaci, jako klíčový znak , proč si myslím že je moje teorie pravdivá (že i lineární vysílání nyní běží jako IPTV) jsem uvedl, že mi nefunguje asi 90 rozhlasových stanic, které mi předtím fungovaly. Též jsem  uvedl, že když vypojím koax, pořad jede dál. Operátor se připojil na technika, následně mi řekl, že technik mu řekl, že ve vodafone tv boxech jiná než ČRO rádia nefungují, a že se mýlím. Toto je samozřejmě otřesné, jelikož údajný technik má takto velké mezery ve vzdělání.  Požádal jsem tedy operátora, aby mne přepojil příma na technika. Po asi 15 minutách na Holdu mě robot řekl že "spojení není možné" a zavěsil. Takže jsem znovu zavolal, a skončil stejně. Až napotřetí mě operátor přepojil na technika, kterému jsem se dovolal. Tento technik, jaksezdá všemu rozumněl, poslal mi link Techsee a vše nakonec vyřešil. Řekl mi, že nejspíš při přepisu nastala chyba, a kabelový set top box byl chybně nakonfigurován jako OTT.

 

Dle mého je tedy situace taková :

Voláte li se službami exUPC technikovi, budete přepojeni na dva druhy techniků.

1) Ti, co před spojením Vodafone a UPC pracovali v UPC

2) Ti co před spojením Vodafone a UPC pracovali ve Vodafonu

 

V prvním případě je to skvělé, protože tento technik rozumí, když ve vyjadřování použiji  např. výraz  DVB-C rádia, Conax karta atd.

V tom druhém případě mohou být problémy. Někteří jsou už přeučení, mnozí ale stále vědí jen o DSL internetu a Docsis nebo DVB-C jim nic neříkají.

 

Chtěl bych ještě říci, doufám že tento příspěvek není vnímán jako útok na zaměstnance Vodafone nebo něco podobného. Zaslouží si můj respekt. Přecejenom, není to tak dlouho co UPC a Vodafone byly jiné firmy 🙂 .

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Návštěvník janslesinger

Přechod k Vodafone je naprosto šílený, neprofesionální.

Měl jsem u UPC více firemních smluv, převod tak nějak proběhl (ikdyž ne hladce), ale co se děje teď je šílené. Na infolinku se nedá dovolat, a když se člověk po 40 minutách dovolá, tak nikdo nic neví - předají to dál a ozvou se. Nikdo se samozřejmě neozve a když jo, tak opět nic neví.

 

Na e-maily nikdo nereaguje, opravdu nevím, co víc dělat. Dávám jim čas do konce týdne a jinak jdu jinam, takhle se fakt nedá podnikat. 

Zlaté UPC, tam měl člověk linku pro podnikatele a průměrně se dovolal tak do 2 minut, a hlavně - operátoři uměli pomoci a problém vyřešit. Né že si to sepíšou a možná se za týden ozvou. 

Vodafone je opravdu to nejhorší co nás mohlo potkat! 

V 6. 2. 2022 v 20:44, Daviddvbc napsal:

Dle mého je tedy situace taková :

Voláte li se službami exUPC technikovi, budete přepojeni na dva druhy techniků.

1) Ti, co před spojením Vodafone a UPC pracovali v UPC

2) Ti co před spojením Vodafone a UPC pracovali ve Vodafonu

Ano, já už se hned na začátku hovoru snažím zjistit na koho jsem se dovolal. Jinak je to ztráta času.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...