Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník VFNE

Tak je pro pobavení publika, dneska mi odepsal na formulář jiný operátor, že dle záznamů VF prý technik v daný den/čas přijel, zvonil i volal, ale nikdo nereagoval.

Zvonek funkční, nevolal samozřejmě nikdo (zkontroloval jsem pro jistotu hovory za pátek včetně druhého čísla, které dřív bylo v systému zadané). Doma jsem byl celý den resp. celé dopoledne než bylo jasné, že už asi nikdo nedorazí a hned poté následovalo volání na infolinku.

Zajímavé, včera ten "záznam" nikdo neměl, i když už vše bylo uzavřeno. Dneska jsem najednou nebyl kontaktní, poté, co byla podána reklamace na služby a požadavek na kompenzaci ceny za dobu nefunkčnosti služeb.

Jsem zvědav, jestli třeba do konce února to dá někdo dohromady, teď už asi i stojí za  to si na to počkat jak moc velká bude kombinace neschopnosti a arogance Vodafonu / firmy s techniky, těch pár desítek GB od O2 ještě chvíli vydrží na datech, stejně mi to nikdo nezaplatí.

 

 

Nabídka stále platí. Jinak pokud technik přijede na zakázku, má zvonit, pokud nenajde zvonek či ho nenajde, tak volá. Pokud se nedovolá, volá na Vodafone (dříve UPC) a tam dochází k dalšímu pokusu o telefonické spojení. Na tomto postupu se nic nezměnilo pokud vím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...