Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, dnes mi přišlo nové vyúčtování a v podstatě:

 

1) na stránkách Můj Vodafone je minulé období: -8332 Kč neuhrazeno (?!) a aktuální období: 629 Kč

2) na SMS mi přišlo ještě kryptičtější:

Poslední Vyúčtování za (moje služba) pro plátce (moje jméno) je vystavené na celkovou částku 8332 Kč.

Částka obsahuje i převedený zůstatek z minula (sic) období -8514.2 Kč.

Pro úhradu částky, která má splatnost 22.02.2022 (pěkný datum)... atd.

 

Co se děje?

Odesláno

Ja bych volal na Vodafone... Na foru to nevyresis. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@Kate nebyla migrace? Tam bývají na přechodné období nesmysly.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Ikdyby, tak na foru to nevyresi a musi to resit s VF

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

V těch SMSkách chodí totální nesmysly, mám i variantu, podle které mám na faktuře přeplatek 111 Kč (což na první pohled celkem odpovídá) a podle SMS mám 111 Kč platit. Každopádně bych se držel faktur 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Dobře, počkám ješte na další vyúčtování a pokud to bude pokračovat, tak holt budu řešit s VF.

Odesláno
Řešil bych to hned. Ostatně VF má bezplatnou telefonní linku, takže za zavolání člověk nic nedá.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Taky bych nečekal, pokud by šlo o moje peníze v řádu tisíců.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

V samoobsluze Muj Vodafone jsem měl taky totální nesmysly. Čekal jsem na faktury, ty byly v pořádku, tak jsem to neřešil . V samoobsluze se to srovnalo za cca 2 měsíce.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Já už jsem po migraci, a vše je vždy v pořádku po vystavené faktuře, občas ty vyšší částky jsou jen tehdy pokud klient neměl třeba zaplacené faktury v den migrace, tak jsem nedoplatek převedl do Vodafone, jinak na faktuře se pak vše srovná

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community