Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Centrum péče

@Kate Hezké odpoledne, na to se obecně opravdu těžko odpovídá. Ale doporučuji se podívat do PDF Vyúčtování, kde je na první straně jasně uvedeno, kolik je částka k platbě. Je to v Můj Vodafone na webu v sekci Vyúčtování na https://www.vodafone.cz/muj/vyuctovani (pod odkazem Stáhnout fakturu u jednotlivých měsíců).

Jestli jsme služby převáděli ze systémů exUPC, tak tam může být převedena nezaplacená částka, ke které později dorazila platba a ve Vyúčtování se to vyrovnalo. 

Kdyby bylo potřeba, napište nám přes https://tam.je/forum nebo zavolejte na 800770077 a podíváme se na to podrobněji 🙂

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Update: Tak jsem zavolala na linku a převedené je to korektně. Prý se odečetla částka ekvivalentní přeplatku, aby se to finančně vyrovnalo na nulu. Starý účet exUPC tím bude uzavřen a bude nový Vodafone účet. Tam je přeplatek OK. Tudíž by vše mělo být v pořádku. Díky za komentáře.

  • Slamb změnil název na Přeplatek nebo doplatek?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community