Návštěvník Karel Vlachovský Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 Mám sice nový STB, ale stále nenajdu TV ani internet na "můj vodafone". Takže dvojí účet, různá hesla a přihlašovací jméno, exUPC už nefunguje, TV na počítači také ne, na Vodafone TV se nelze přihlásit, hesla to nezná, na "zapomenuté heslo nebo jméno" neodpovídá. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 9. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. února 2022 Hezké odpoledne, Karle, jestli to chápu dobře, tak jsme vaše služby převedli do systémů Vodafonu? V tom případě jsme vás SMSkou informovali o nových přihlašovacích údajích. Zkuste se podívat na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/prihlaseni-do-muj-vodafone-po-prevodu/, kde vše popisujeme. Do samoobsluhy se můžete přihlásit číslem služby Vodafone TV nebo pevného internetu (začíná na 8 nebo 9). Také můžete využít přihlášení přes číslo plátce jako další možnost. Administrátorské heslo jsme vám buď poslali SMSkou, nebo pokud už máte třeba mobilní tarif a přiřadili jsme služby na stejný zákaznický účet, tak můžete použít administrátorské heslo, které už jste dřív používal. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451750 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Karel Vlachovský Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 Hlavní problém je, že Můj Vodafone stále neví, že mám i internet a TV. Nabízí mi jen koupi služby,kterou už mám. Je na čase po více jak měsíci konečně sloučit ExUPC a Můj Vodafone!!!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451753 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 9. února 2022 Sdílet Odesláno 9. února 2022 Chápu, že něco nefunguje jak má, ale to na fóru nevyřešíme. Je potřeba se ozvat Vofafone, aby to napravili. Takže šup do prodejny, zavolat na linku apod. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451761 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 9. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. února 2022 @Karel Vlachovský Těch důvodů může být více - může jít o to, že máte vytvořené 2 zákaznické účty, které o sobě nevědí, může to být o tom, že nepoužíváte k přihlášení administrátorské heslo, proto nevidíte všechny služby z účtu atp. V tomto případě bude lepší, když nám zavoláte na 800777731 nebo se stavíte v prodejně, ať jednoznačně víme, jaké služby a kde využíváte a pomůžeme vám s orientací v nich 🙂 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451770 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Nikolas Odesláno 12. února 2022 Sdílet Odesláno 12. února 2022 Dobrý den zakládám dva učit, jelikož otec má dva byty druhý nejde založit a píše to že se mám obrátit na fórum Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451902 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 12. února 2022 Sdílet Odesláno 12. února 2022 @Nikolas Promiňte, ale asi nerozumíme dotazu. Každopádně teď o víkend je odstávka systémů, většina věcí nebude fungovat. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451906 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Nikolas Odesláno 13. února 2022 Sdílet Odesláno 13. února 2022 Pardon trochu jsem vystresovaní. Máme dva byty online se ukazuje jen jedno vyúčtování a také nám nepřišla sipo platba za vodafone ani na jeden z bytů tak jsme zmatený Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451925 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 13. února 2022 Sdílet Odesláno 13. února 2022 @Nikolas procházeli jste teď čerstvě migrací? Pokud ano, je možné, že je nějaké zdržení v platbách (zejména v tom, co se promítá do SIPO). Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451945 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 14. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 14. února 2022 @Nikolas Hezké odpoledne, podívejte se na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/, kde najdete informace k prvním Vyúčtováním po převodu služeb 🙂 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60781-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb/#findComment-451974 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.