Odesláno 13. února 2022 3 roky Již po třetí se mi stalo, že se nelze dovolat podpoře. Když zavolám na linku a proklikám se až ke spojení s operátorem, mám na výběr mezi akutním spojením (ztráta SIM karty, nahlášení výpadku) nebo běžným dotazem. Nehledě na to, co vyberu, slyším dvakrát tón vytáčení a poté mě to vyhodí na začátek - automatizovaný hlas mě opět uvítá ve Vodafonu a vyzve k zadání hesla, celé to musím opakovat a když se mám opět spojit s operátorem, po dvou tónech se opět ozve automatizovaný hlas a musím opět zadávat heslo atd. Celá podpora Vodafonu je příšerná a neschopná. Ani s akutním případem se jim nelze dovolat a problém s pomalým připojením nejsou schopni ani po dvou měsících vyřešit!
Odesláno 14. února 2022 3 roky Centrum péče @User01 Hezké odpoledne, pokud nám voláte o víkendu, přepojíme vás na operátora při řešení akutních dotazů. Je potřeba si celou nabídku dobře poslechnout, skutečně ji nechat celou přehrát a podle toho pak vybrat správnou volbu. V tom bývá nejčastěji problém, i když nemůžu vyloučit, že došlo k nějakému krátkodobému problému ve spojení hovoru. Zkuste nám zavolat teď na 800777731, případně, kdyby se to nedařilo, nám napište přes https://tam.je/forum a pomůžeme vám. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 14. února 2022 3 roky Naprostý souhlas. Jedni vás přehazují na druhé, nikdo nic neví, nikdo nereaguje x hodin nebo celý víkend ani na urgentní požadavky na nefunkčnost služeb. Na FB vás přehodí na formulář, na formuláře nereagují x dní, na infolince se velice diví, proč nikdo dosud nevyřešil předchozí požadavek, že zadají urgenci. Mám už asi 4 urgence a neděje se nic. Technik nepřijede, nezavolá, každému je to jedno... Totální neschopnost a arogance vůči zákazníkům. A to jsem si myslel, že už mě nepřekvapí nic v dnešní době. To i to každoroční dohadování s UPC ohledně cen mi přijde jako malina.
Odesláno 16. února 2022 3 roky Centrum péče @VFNE Hezký večer, v rámci kontaktního formuláře ze sociálních sítí odpovídáme v řádu dnů a vždy posíláme informaci o tom, kdy můžete očekávat odpověď, do potvrzovacího e-mailu. Umíme toho vyřešit hodně a vždy se snažíme najít řešení, ale nemůžeme nahradit přímý kontakt, kdy s někým živě mluvíte. Pro urgentní dotazy a požadavky, kdy je potřeba získat reakci hned, jsou k dispozici jiné kanály (Linka péče o zákazníky nebo naše prodejny), kde vše řešíte přímo v tu chvíli, kdy svůj dotaz operátorovi nebo prodejci pokládáte. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.