Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Již po třetí se mi stalo, že se nelze dovolat podpoře. Když zavolám na linku a proklikám se až ke spojení s operátorem, mám na výběr mezi akutním spojením (ztráta SIM karty, nahlášení výpadku) nebo běžným dotazem. Nehledě na to, co vyberu, slyším dvakrát tón vytáčení a poté mě to vyhodí na začátek - automatizovaný hlas mě opět uvítá ve Vodafonu a vyzve k zadání hesla, celé to musím opakovat a když se mám opět spojit s operátorem, po dvou tónech se opět ozve automatizovaný hlas a musím opět zadávat heslo atd.

Celá podpora Vodafonu je příšerná a neschopná. Ani s akutním případem se jim nelze dovolat a problém s pomalým připojením nejsou schopni ani po dvou měsících vyřešit! 

Odesláno
  • Centrum péče

@User01 Hezké odpoledne, pokud nám voláte o víkendu, přepojíme vás na operátora při řešení akutních dotazů. Je potřeba si celou nabídku dobře poslechnout, skutečně ji nechat celou přehrát a podle toho pak vybrat správnou volbu. V tom bývá nejčastěji problém, i když nemůžu vyloučit, že došlo k nějakému krátkodobému problému ve spojení hovoru. 

Zkuste nám zavolat teď na 800777731, případně, kdyby se to nedařilo, nám napište přes https://tam.je/forum a pomůžeme vám.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Naprostý souhlas. Jedni vás přehazují na druhé, nikdo nic neví, nikdo nereaguje x hodin nebo celý víkend ani na urgentní požadavky na nefunkčnost služeb. Na FB vás přehodí na formulář, na formuláře nereagují x dní, na infolince se velice diví, proč nikdo dosud nevyřešil předchozí požadavek, že zadají urgenci. Mám už asi 4 urgence a neděje se nic. Technik nepřijede, nezavolá, každému je to jedno...

Totální neschopnost a arogance vůči zákazníkům. A to jsem si myslel, že už mě nepřekvapí nic v dnešní době. To i to každoroční dohadování s UPC ohledně cen mi přijde jako malina.

Odesláno
  • Centrum péče

@VFNE Hezký večer, v rámci kontaktního formuláře ze sociálních sítí odpovídáme v řádu dnů a vždy posíláme informaci o tom, kdy můžete očekávat odpověď, do potvrzovacího e-mailu. Umíme toho vyřešit hodně a vždy se snažíme najít řešení, ale nemůžeme nahradit přímý kontakt, kdy s někým živě mluvíte. Pro urgentní dotazy a požadavky, kdy je potřeba získat reakci hned, jsou k dispozici jiné kanály (Linka péče o zákazníky nebo naše prodejny), kde vše řešíte přímo v tu chvíli, kdy svůj dotaz operátorovi nebo prodejci pokládáte. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community