Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Jenom si píchnu, ale proč to není na těch VF stránkách někde popsané, co ta chyba znamená.

Já si to nakonec našel až tady, ani ta na FB není schopna smysluplně poradit, jenom odkaz na nic neříkající stránky.

Se vůbec nedivím, že uživatelé nadávají, pokud se dostanou do takové smyčky.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Centrum péče

@cvancara Důvod je ten, že my nejsme provozovateli HBO GO, proto k němu nemáme všechny podklady a informace o chybových hláškách. Proto se na stránkách odkazujeme přímo na stránky podpory HBO.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

To sice ano, ale uživatel se dozví, že nemá předplatné a komu platí? HBO nebo zprostředkovateli (VF).

Tak proč tam nemůžete mít alespoň o tom zmínku.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Centrum péče

@cvancara Chápu, že to je nepříjemné, nicméně pořád platí, že to není naše služba, takže k ní všechny podrobnosti nemáme. "Dobrá zpráva" je, že k 8. březnu HBO GO končí a u Maxu je přihlašování a napárování předplatného obecně řešené jinak a mělo by to být uživatelsky pohodlnější a přehlednější 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Tak služba už mě funguje. Dnes jsem se zkusil na HBO přihlásit a místo chyby 12.41 mě to ukázalo chybu 12.20, která znamená, že jsem špatně zadal email nebo heslo. Poté už šla vytvořit nová registrace na email, který už jsem u HBO používal a vše funguje OK. Byť to trvalo týden od doby kdy jsem zavolal na callcentrum Vodafonu a asi 10-11 dní od převodu z UPC.

Doufám jen že přechod na HBO max nebude tak otravný.

 

Odesláno

@Rado1 HBO Max by tu autentifikaci mělo prý mít jinak. Budete mít stále stejný email nezávisle na to, přes koho máte objednáno. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community