Přejít na obsah

krátkodobé opakované výpadky


Přejít na řešení Vyřešil Marek-26,

Doporučené příspěvky

Poslední cca. 2 - 3 týdny pozoruji opakované krátkodobé výpadky během noci. Už mě to začíná dost vytáčet.

Jedeme doma na Apple věcech a pořád mi chodí notifikace "Domácí centrum přestalo reagovat" a za chvíli "Domácí centrum začalo reagovat". Děje se to vždy kolem 3. hodiny ráno.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station, CA modul
  • Děčín

To mi něco připomíná...

Pokud se podíváte přes web do Samoobsluhy - služba Internet a nastavení služeb - využívaná zařízení a u modemu dáte Detaily a restart modemu, nemáte tam něco podobného?

 

V mobilní aplikaci je už několik týdnů stav modemu nedostupný - služba je dočasně nedostupná. Opakujte požadavek později.

To se řeší tady, zatím žádná nová verze aplikace Můj Vodafone na OS Android nevyšla. Poslední mám z 20.7.2023 a jde o verzi 5.16.1

image.thumb.png.4710dbb99154d14e9c45ae1e0e2e97b6.png

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
V 13. 9. 2023 v 15:25, sodekcz napsal:

Myslel jsem ten vlastní, když jedeš v bridgi.

@sodekczAha, jasně, píšu rychleji než čtu - mám Fortinet.

Upraveno uživatelem CableG
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

@sodekczJojo, já vím, četl jsem, i psal Ti k tomu tehdy něco. Zrovna jsem měl další výpadek a ten byl lehce specifický - ping mi na 192.168.100.1 procházel cca s 50% ztrátovostí, interface na mém routeru byl up, ale neměl přiřazenou adresu. Vypnul jsem a zapnul modem, naběhlo to ale zase do stejného stavu - můj wan up, nedostal adresu, ping na 192.168.100.1 cca 50% ztráta.

Zavolal jsem na hotline (jasně, technici mají do 22:00 a já volal 22:10, jak jinak, že...) ale operátorka byla moc milá, spustila diagnostiku modemu a v tu chvíli se to rozběhlo - ztráta na modem zmizela, wan dostal adresu a od té doby to běží. Nicméně zapsala to (konečně někdo, sláva - bohužel mi nepřišla hodnotící smska, jinak bych jí napsal 20 bodů z 10 - jestli to tady někdo z VF čte (nebo @Marek-26by třeba do někoho mohl šťouchnout), tak ať si opraví ty hodnotící smsky a kdyžtak dodám jméno té hodné duše). Do 24 hodin by mě měli kontaktovat k dořešení - tak snad se blíží vysvobození.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Návštěvník Pablomino

Možnost připojení vlastního modemu už se docela dost řešilo zde:

https://www.techforum.cz/topic/61370-musí-se-pronajímat-modem/

Aktuálně už by to jít mělo, ale zatím se to ještě zřejmě nikomu nepodařilo, modem také musí splňovat určité parametry a evropské směrnice což si u této americké verze než se moc jistý.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
před 7 hodinami, Pablomino napsal:

Nevíte někdo, jestli by mi Vodafone připojil do sítě můj vlastní modem?

Konkrétně se jedná o tento:

https://www.amazon.com/Arris-SB8200-Surfboard-DOCSIS-Cable/dp/B08L1C631X/ref=sr_1_21?keywords=docsis+3.1+modem&qid=1695471406&refinements=p_89%3AARRIS&rnid=2528832011&s=electronics&sr=1-21

Děkuji za odpověď.

Ne, je to modem pro US trh, tam se používá trochu jiné nastavení sítě atd. A kdyby připojil, tak by stejně nejspíše nefungoval.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...