Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Aj by fungoval, keby mal ED3.1 certifikaty... existuje verzia SB8200B v Australii (tam pouzivaju tiez ED3.1 s 8 MHz kanalmi), boli aj pokusy pripojit taky modem pred nejakym rokom vo VF DE.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • po 3 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Už jsem si myslel, že je od výpadků pokoj, ale ne - před chvilkou se zopakovala tradiční pětiminutovka, která se projevuje tak, že můj router nedostane na wan adresu a na modem pingám cca se 50 % ztrátou. No a pak se to samo probere.

Nicméně tak jak jsem byl minule nadšený z technické podpory, tak teď jsem zase na bodu mrazu - to je fakt bída kominovaná s utrpením.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Já to měl minulý víkend, po všech možných restartech apod pomohlo až odpojení od všech kabelů a znovu zapojení. To jsem navíc dělal jen kvůli tomu, abych si nafotil defaultní nastavení routeru pro plánované tovární nastavení . Nakonec se to chytlo. a doteď bez problémů.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno
  • Autor

Jo, reset do defaultu už mám za sebou, dělal jsem ho 19.9. Naštěstí jsem nemusel zálohovat nic, mám modem v bridgi. Vydrželo to celkem dlouho, 3 týdny jsou nadstandard.

Mám vyměněný modem, tak uvidíme...

Jo a měl bych návrh na rozšíření školení pro techniky, co vyměňují modemy:

- pokud je pevná ip adresa registrovaná na zařízení za modemem, tak se změna mac adresy po výměně modemu NEZADÁVÁ.

 

3x jsem mu to říkal, stejně nahlásil změnu a ujišťoval mě, že je to tak správně. Že to vůbec nedávalo smysl ho nijak netrápilo, nehnulo s ním ani to, že jsem říkal, že si jdu pro notebook, abych překlopil modem do bridge.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
  • po měsíci...
Odesláno
  • Autor

Tak máme měsíc za sebou - a nechci to zakřiknout, ale zatím dobrý 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableG Vzhledem k tomu, že máš modem po výměně je jakási šance, že to bylo skutečně modemem (i když u VF člověk nikdy neví). Že ti nešel vnitřní ping na modem by tomu mohlo nasvědčovat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Autor

@sodekczMám dva stejné modemy a dva stejné routery, jeden běží dva roky jako hodinky, druhej do léta taky a teď po výměně je to zase v pohodě. Vypadá to opravdu na vadný modem. 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community