Odesláno 19. února 2022 3 roky Taky mi kostičkuje spousta programů. Dělá to od středy. Na Facebooku mi z Vodafonu napsali ať zavolám na podporu. Ten brigádník s kterým jsem mluvil poradil jen restart set-top boxu. Tohle poradí všichni co víc neví. Samozřejmě že to nepomohlo a všechno se musí nastavovat znova. Tak by mě zajímalo kde je problém. Pardubice Družby.
Odesláno 19. února 2022 3 roky Ale restart neni reset... Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 19. února 2022 3 roky Omluva špatně jsem to napsal poradil mi reset. Upraveno 19. února 2022 3 roky uživatelem Dejima
Odesláno 19. února 2022 3 roky Pardubice Závodu Míru stejný problém. Na DVBC, CAM - 618MHz (Nova Cinema + Action, Prima Cool + Zoom) sekání obrazu i zvuku. Kabeláž v pořádku.
Odesláno 19. února 2022 3 roky Tak problém stále přetrvává. Karlovina Super - ALLinONE Vodafone TV Premium box, Compal CH7465 Pardubice
Odesláno 19. února 2022 3 roky Kontaktujte operátora a nahlašte problém a předtím zkontrolujte zda není už hlášený ve výpadcích. https://www.vodafone.cz/vypadky/ Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 19. února 2022 3 roky Asi takhle: Hlášeno ve výpadcích nic není, alespoň v Pce, Závodu míru. Jelikož to hlásí i jiní uživatelé z Perníkova, něco na tom bude. Nikdy problém na své straně neuznalo UPC a VF se straní taktéž. Oznámení typu "Závada není na vašem přijímači" je pradávná historie, kdy se občas říkala pravda, takže se po něčem pídit, je ztrátou času. Něco jako oznámit poruchu, či závadu je takřka nemožné. Bojovat s Tobim, či marně proklikávat volby na telefonu fakt nehodlám. Chápu, že VF nemá důvod to řešit, protože ON má všechno v pořádku, stejně jako před ním UPC. A když nehodláš čekat na telefonu, klikat jak magor, nebo klábosit s dementním Tobim, vzdáš to. A to VF potřebuje: Není stížnost - není co řešit! Vualááá! Problém jsem oznámil mailem Ondrovi z VF, tak třeba... Ještě bych možná připomněl to kostkování obrazu na jinak skvělém REBELu a o 300ms předbíhající CZ audio u VIASAT HISTORY. Něco jako: hlaseniporuchytv@vodafone.cz, hlaseniporuchynet@vodafone.cz, hlaseniporuchytf@vodafone.cz, - prostě jednoduché oznámení "něčeho" co nefunguje na mailovou adresu poskytovatele nejde zřídit? Pak by technici nemuseli čekat, až se někdo vytrvalý prokliká až k nim, ale mohli by hned napsat: "Zkusili jste to vypnout a znovu zapnout?😊
Odesláno 19. února 2022 3 roky No jo, zase na druhou stranu, pokud se to nenahlásí, pak se o tom opravdu neví. V Praze v dohledovém centru může být vše OK. Třeba zde nahlášený Nickelodelon se aktivně řeší s vysílatelem. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 19. února 2022 3 roky Dle aktivity v tomto vláknu se už o tom ví. Nickelodeon začal řešit Ondra, tak snad vyřeší i toto. A velice mu za to děkuji. Ono opravdu není jednoduché něco nahlásit. Proto jsem psal o možném hlášení poruch na mailovou adresu podpory. Have you tried turning it off and on again? Dnes dopoledne (neděle 20.2.) jsem provedl kontrolu a zjištění je následující: Rušení - sekání (zamrznutí) obrazu i zvuku je patrné s různou četností a intenzitou na frekvencích: 538, 546, 554, 562, 570, 578, 594, 602, 610 a 618 MHz. Frekvenci 586 MHz jsem nezkoušel, zde jsou pouze rádia. Od frekvence 622 MHz se zdá být již vše v pořádku. Lokalita Pardubice, Závodu Míru. Má někdo další z Pardubic stejný problém? Prosím o přidání informace do tématu. Jedná se o stav několika posledních dní, v minulosti bylo vše OK. (s výjimkou výše zmíněného kostičkování stanice Rebel a o 300ms předcházejícího se zvuku u Viasat History.)
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.